فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی تا ساعاتی دیگر به زمین بازمی گردند

به گزارش راوه بلاگ، فضانوردان کرو دراگون اسپیس ایکس از ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) جدا شده و در حال بازگشت به زمین هستند.

فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی تا ساعاتی دیگر به زمین بازمی گردند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از واشنگتن پست، فضانوردان کرو دراگون اسپیس ایکس از ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) جدا شده و در حال بازگشت به زمین هستند.

چهار خدمه - سه فضانورد ناسا و یک نفر از آژانس فضایی ژاپن در حال بازگشت به زمین از ایستگاه فضایی بین المللی هستند و ماموریت شش ماهه خود را در آزمایشگاه مدا زمین به خاتمه رسانده اند.

چهار فضانورد ناسا که روز آدینه گذشته با سفینه دراگون شرکت اسپیس ایکس ایلان ماسک و از مرکز فضایی کندی در ایالت فلوریدای آمریکا راهی فضا شده بودند روز شنبه پس از سفری 23 ساعته به ایستگاه فضایی بین المللی رسیدند. این چهار فضانورد که شش ماه را در این ایستگاه در 400 کیلومتری مدار زمین سر خواهند کرد شان کیمبرو و مگان مک آرتور آمریکایی، آکیهیکو هوشیده و توماس پسکه فرانسوی بودند و در واقع جایگزین فضانوردانی شدند که د حال بازگشت به زمین هستند.

انتظار می رود فضانوردان یک سفر شش ساعت و نیمه به زمین داشته باشند؛ منطقه اصلی فرود نیز در خلیج مکزیک در سواحل فلوریدا در نزدیکی شهر پاناما است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2355

به "فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی تا ساعاتی دیگر به زمین بازمی گردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی تا ساعاتی دیگر به زمین بازمی گردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید