فراخوان جشنواره رویش دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش راوه بلاگ، فراخوان برگزاری جشنواره درون دانشگاهی رویش ویژه دستاورد ها و توانمندی های کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران اعلام شد.

فراخوان جشنواره رویش دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، فراخوان برگزاری جشنواره درون دانشگاهی رویش ویژه دستاورد ها و توانمندی های کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران اعلام شد.

بر اساس این فراخوان، جشنواره درون دانشگاهی رویش برای شناسایی استعداد ها و خلاقیت های فرهنگی و هنری و تقدیر از کانون های فرهنگی و دانشجویان فعال در حوزه فرهنگی و اجتماعی و برای تحقق اهداف ارتقای صندلی و نقش کانون های فرهنگی دانشجویان در دانشگاه، شناسایی و معرفی کانون های فرهنگی برتر و دانشجویان فعال در حوزه فرهنگی و اجتماعی، شناسایی و معرفی استعداد ها و خلاقیت های دانشجویان در حوزه فرهنگی و اجتماعی، تشویق و ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و ترویج فعالیت گروهی داوطلبانه و ارتقای روحیه مسئولیت پذیری اجتماعی برگزار می گردد.

همچنین کانون فرهنگی برتر، ایده ها و طرح های برتر کانون ها، آثار و دستاورد های برتر فردی در بخش های صنایع دستی، هنر های تجسمی، ادبی، عکس، فیلمنامه نویسی، نمایشنامه نویسی و موسیقی و آثار و دستاورد های برتر گروهی در بخش های فیلم، تئاتر و موسیقی از محور های رقابتی این جشنواره است.

جایزه مسئولیت پذیری اجتماعی، به منظور ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی و تجلیل از دانشجویان برای فعالیت های امدادرسانی داوطلبانه در حوادث و رخداد های طبیعی و غیرطبیعی، فعایت های داوطلبانه در حوزه سلامت، حضور داوطلبانه در دفاع از کیان کشور و حریم اهل بیت (ع)، فعالیت های داوطلبانه در حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، یاری های داوطلبانه (غیرپزشکی) در راستای مقابله با بیماری کرونا اعطا می گردد.

گفتنی است، کانون های فرهنگی و دانشجویان عضو کانون های فرهنگی دانشجویان دانشگاه تهران می توانند برای شرکت در این جشنواره، با مراجعه به سامانه culfest.ut.ac.ir با توجه به حوزه های رقابتی و شرایط شرکت در جشنواره، حداکثر تا 30 بهمن 1399 آثار خود را با مشخصات کامل در این سامانه بارگذاری نمایند. برای آگاهی کامل از شرایط و ضوابط ارسال آثار و دریافت شیوه نامه اجرایی جشنواره به این پیوند مراجعه گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1880

به "فراخوان جشنواره رویش دانشگاه تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جشنواره رویش دانشگاه تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید