عملکرد قابل قبول دستگاه های اجرایی خوزستان در جذب و حمایت از سرمایه گذار

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خوزستان گفت: دستگاه های اجرایی خوزستان در سال جاری عملکرد قابل قبولی در جذب و حمایت از سرمایه گذار داشته اند.

عملکرد قابل قبول دستگاه های اجرایی خوزستان در جذب و حمایت از سرمایه گذار

حمزه خسروانی در نشست جذب سرمایه گذاری خوزستان که امروز 22 شهریورماه برگزار شد، اظهار کرد: امروز عملکرد دستگاه های اجرایی در خصوص اجرای مصوبات ستاد جذب و حمایت از سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگاران، وی افزود: دستگاه های اجرایی خوزستان در سال جاری عملکرد قابل قبولی در جذب و حمایت از سرمایه گذار داشته اند.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خوزستان با اشاره به پروژه شهرک خودرویی کاریانا گفت: این شهرک با حجم سرمایه گذاری 700 میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی 81 درصد در حال اجرا است.

خسروانی نام کرد: این شهرک پس از بهره برداری برای حدود 3500 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی شرح داد: گره هایی در حوزه تامین زیرساخت های این طرح وجود دارد که با هماهنگی های اجرا شده، امیدواریم مسائل زیرساختی این شهرک هرچه سریع تر مرتفع شود.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خوزستان با تاکید بر اهمیت پنجره واحد سرمایه گذاری استان گفت: امیدواریم دستگاه های اجرایی استان در بهره برداری از پنجره واحد سرمایه گذاری به منظور کاهش بروکراسی های اداری همکاری بیشتری داشته باشند.

خسروانی بیان نمود: همچنین اولویت های سرمایه گذاری استان باید از طریق دستگاه های اجرایی در کتاب فرصت های سرمایه گذاری استان بارگذاری شود تا بتوانیم شاهد عرضه این کتابچه راهنما باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2597

به "عملکرد قابل قبول دستگاه های اجرایی خوزستان در جذب و حمایت از سرمایه گذار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد قابل قبول دستگاه های اجرایی خوزستان در جذب و حمایت از سرمایه گذار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید