ظهور رقیب منطقه ای ایران در فضا: امارات در راستا مریخ!

به گزارش راوه بلاگ، فصل تازه اکتشافات فضایى با بازیگرى تازه در نمایش پیشتازان فضا شروع شد. امارات در راستا بلند پروازى فضایى به قصد سیاره سرخ است!

ظهور رقیب منطقه ای ایران در فضا: امارات در راستا مریخ!

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سیاوش صفاریان پور، تهیه کننده و مجری برنامه های تلویزیونی در حساب توئیتری خود نوشت: پرتاب!| فصل تازه اکتشافات فضایى با بازیگرى تازه در نمایش پیشتازان فضا شروع شد. امارات در جهت بلند پروازى فضایى به قصد سیاره سرخ است! تا حدود شش ماه دیگر آن ها در انتظار سرنوشت این ماموریت هستند! موفقیت یا شکست فرقى نمیکند، بازیگری تازه نفس و پولدار به میدان آمده!

وی در ادامه اضافه کرد: پرتاب این مدارگرد از خاک ژاپن و از پایگاه فضایی در جزیره تانگاشیما انجام شد. ساخت مدارگرد هم با یاری کشور های دیگر به خاتمه رسید. امارات قصد اختراع دوباره چرخ را ندارد و از تجربیات دیگر نقش آفرینان فضا برای آموختن و تجربه کردن استفاده می نماید.

صفاریان پوردر خاتمه نوشت: حالا ایران با رقیب منطقه ای فضایی جدید رو به رو است. ما خیلی کار ها را از اول و قدم به قدم پیش میبریم. زیرا در حصار تحریم مجبور به تجربه گذشته هستیم. قطعا جهت دشواریست. کلی جوان میشناسم که در این راه مشغول هستند. بله، ما مجبور به اختراع دوباره چرخ هستیم. شرایط اینگونه است.

به گزارش دانشجو، یکی از کاربران توئیتر درباره این موضوع به طنز نوشت:

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1199

به "ظهور رقیب منطقه ای ایران در فضا: امارات در راستا مریخ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظهور رقیب منطقه ای ایران در فضا: امارات در راستا مریخ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید