طائرپور: اگر ملی پوشان در تیم مربیان معترض بودند، باز هم می گفتند داور خطا نمی گیرد

به گزارش راوه بلاگ، سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: بازیکنان ملی تجربه بیشتری دارند و خطا نمی کنند و من نمی دانم چرا برخی مربیان چنین حرف هایی می زنند.

طائرپور: اگر ملی پوشان در تیم مربیان معترض بودند، باز هم می گفتند داور خطا نمی گیرد

فریناز طائرپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در واکنش به صحبت های مهسا حسینی سرمربی تیم بسکتبال پاز تهران که گفته بود، ملی پوشان خطاهایی می کنند که از چشم داور پنهان می ماند، گفت: به تازگی این صحبت ها را زیاد می شنوم که می گویند از بازیکنان ملی خطا نمی گیرند و به نظر من این حرف بسیار اشتباهی است، چون بازیکنان ملی تجربه بیشتری دارند، خوب بازی می کنند و خطا نمی کنند، درحالی که بازیکنان تیم های دیگر خطا می کنند.

وی افزود: تنها تیمی هستیم که در برخوردهای بازی، بسکتبالیست حریف را نزده ایم. درعین حال آرنج بازیکن حریف به دهان سارا عدالت برخورد کرد و دندانش شکست. سعیده علی را در دقایق اول بازی هل دادند و کمرش آسیب دید و درمانش سه هفته طول کشید. اتفاقا بازیکنان ملی اصلا خطایی نمی کنند. نمی دانم چرا مربیان این حرف ها را می گویند که داوران خطا بگیرند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن با اشاره به آسیب دیدگی زیاد بازیکنان تیمش گفت: بیشترین درصد آسیب دیدگی ها اتفاقا مربوط به تیم ما بوده است. ملی پوشان سال ها زحمت کشیده و تلاش کردند و به تیم ملی راه یافتند. اگر این بازیکنان در تیم مربیان معترض بازی می کردند باز هم چنین حرف هایی می زدند. به نظر من حرف هایی که زده می شود، خوب نیست و نباید این بازیکنان را تخریب کرد. تمام تیم ها بازیکنان ما هستند و ما نباید به دلیل اینکه داور خطا بگیرد تخریب شان کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 350

به "طائرپور: اگر ملی پوشان در تیم مربیان معترض بودند، باز هم می گفتند داور خطا نمی گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طائرپور: اگر ملی پوشان در تیم مربیان معترض بودند، باز هم می گفتند داور خطا نمی گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید