ضمانت وام ودیعه مسکن تغییر کرد

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمود محمودزاده پیش از ظهر امروز در یک برنامه رادیویی از اتمام مهلت تکمیل ثبت نام و مدارک متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن تا خاتمه روز دوشنبه 24 شهریور اطلاع داد.

ضمانت وام ودیعه مسکن تغییر کرد

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

وی اضافه نمود: بیش از 350 هزار نفر از متقاضیان وام ودیعه اجاره مسکن فقط تا فردا 24 شهریور مهلت دارند در سامانه وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

4800 نفر وام ودیعه گرفته اند

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: بیش از 350 هزار نفر تا کنون مستندات و مدارک خود را وارد سامانه نموده اند قریب 85 هزار نفر به بانک ها معرفی شده اند و حدود 4 هزار و 800 نفر تا کنون پیروز به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شده اند.

وی تاکید نمود: از این 350 هزار نفر، کسانی که حداکثر تا خاتمه روز دوشنبه نسبت به تکمیل مستنداتشان در سامانه اقدام ننمایند، طبیعتا حذف می شوند و گروه های ذخیره دوم و سوم جایگزین خواهند شد.

معاون وزیر راه: وام 50 میلیونی دو ضامن می خواهد

محمودزاده در مورد ضمانت تسهیلات یادآور شد: آنچه در مصوبه آمده، برای وام های تا 15 میلیون تومان، ضمانت با چک یا سفته خود وام گیرنده کفایت می نماید.

وی گفت: برای 30 میلیون تومان یک ضامن و بالای 30 میلیون تومان دو ضامن پیش بینی شده است؛ اینها جزو مستنداتی هستند که بانک مرکزی با بانک ها ابلاغ نموده است.

بانک مرکزی: وام 50 میلیونی یک ضامن می خواهد

این اظهار نظر معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در حالی است که بانک مرکزی 17 شهریور ماه در اطلاعیه ای درباره ضمانت وام های ودیعه مسکن اظهار داشت:

وثایق مربوط به تسهیلات ودیعه مسکن متناسب با مبلغ تسهیلات و به تشخیص بانک عامل، هرکدام از موارد زیر یا ترکیبی از آنهاست

الف -گواهی کسر از حقوق

ب - گواهی کسر از مستمری خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی

ج - سهام عدالت

د- در تسهیلات 150 میلیون ریالی اخذ سفته یا چک فرد متقاضی به تشخیص بانک عامل

ه - در تسهیلات بیش از 150 میلیون ریالی اخذ سفته یا چک فرد متقاضی به تشخیص بانک عامل به همراه یک ضامن

منبع: مهر

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1227

به "ضمانت وام ودیعه مسکن تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضمانت وام ودیعه مسکن تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید