صدور مجوز 6 فقره پروانه تولیدی و جواز تأسیس کارگاهی صنایع دستی در ایلام

به گزارش راوه بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از صدور مجوز شش فقره پروانه تولیدی و جواز تأسیس کارگاهی صنایع دستی در سه ماه نخست سال جاری در استان اطلاع داد.

صدور مجوز 6 فقره پروانه تولیدی و جواز تأسیس کارگاهی صنایع دستی در ایلام

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده روز 18 تیر 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: در سه ماه نخست سال جاری تعداد شش مجوز پروانه فراوریی و جواز تأسیس کارگاهی برای متقاضیان در رشته های مختلف صنایع دستی در استان صادر شده است.

او اضافه کرد: مجوز تأسیس کارگاهی مجوزی است که برای راه اندازی و ایجاد ظرفیت های جدید فراوری، اشتغال، توسعه و تکمیل ظرفیت های موجود در یک رشته مصوب صنایع دستی صادر می گردد و بیانگر پیش بینی ظرفیت و نوع فراوری محصولات است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام توضیح داد: این مجوز برای افرادی که قصد احداث، راه اندازی کارگاه دارند به مدت شش ماه صادر می گردد تا در صورت تکمیل ظرفیت های موجود تبدیل به پروانه کارگاهی گردد.

او با اشاره به مزایای صدور این پروانه ها اضافه کرد: هنرمندان دارای پروانه های فراوری انفرادی و کارگاهی می توانند از مزایایی چون شرکت در نمایشگاه ها و جشنواره ها، اهدای تسهیلات، شرکت در دوره های آموزشی و مهارتی و... بهره مند شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با بیان اینکه این مجوزها بیانگر نوع، ظرفیت فراوری و سرمایه گذاری انجام شده برای یک رشته در مکانی تعیین است، توضیح داد: افرادی که مجوز پروانه فراوری انفرادی دریافت می نمایند به شکل مستمر و مداوم در رشته مورد تقاضای خود فعالیت و فراوری خواهند داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1156

به "صدور مجوز 6 فقره پروانه تولیدی و جواز تأسیس کارگاهی صنایع دستی در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز 6 فقره پروانه تولیدی و جواز تأسیس کارگاهی صنایع دستی در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید