خبرنگاران 30 نفر بر ممنوعیت پذیرش جهانگرد در کهگیلویه و بویراحمد نظارت می نمایند

به گزارش راوه بلاگ، گچساران - خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 30 نفر بر طرح ممنوعیت پذیرش مسافر در مناطق گردشگری این استان نظارت می نمایند.

خبرنگاران 30 نفر بر ممنوعیت پذیرش جهانگرد در کهگیلویه و بویراحمد نظارت می نمایند

مجید صفایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: ارائه هر گونه خدمات در 280 منطقه توریستی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ممنوع است و با متخلفان به شدت برخورد می گردد.

وی گفت : جاذبه های تاریخی، زیارتی و طبیعی این استان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تعطیل شده اما کار نظارت بر این اماکن انجام می گردد تا در صورت بروز تخلف با آنان برخورد گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را جهت آنالیز به این اداره کل گزارش دهند.

صفایی تاکید نمود: شماره های تماس 07433336477 و 09128987923-09173410704 در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان ها آماده دریافت گزارش های مردمی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: پس از مهار این ویروس،در زمان مناسب با برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها زمینه حضور مسافران و توریستان را در استان فراهم خواهیم کرد.

تا به امروز 60 مورد از ابتلای به ویروس کرونا در این استان گزارش شده است.

در زمان حاضر 12 ایستگاه عربالگری کار تب سنجی مسافران ورودی به کهگیلویه و بویراحمد را انجام می دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جمعی از شهروندان استان در استان های دیگر سکونت دارند از مردم استان خواست میزبانی از وابستگان خود را به زمان پس از کنترل ویروس کرونا موکول نمایند.

حسین کلانتری افزود:افرادی که علائم مشکوک داشته باشند در صورت شناسایی به مدت چهارده روز قرنطینه و هزینه هتل از آنان دریافت خواهد شد.

با وجود این مردم شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد از ورود پرشمار مسافران به این استان ابراز نگرانی نموده اند.

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در پیامی اینستاگرامی با اشاره به دریافت گزارش های موثق از ورود مسافران به استان خواهان سختگیری های بیشتری در مبادی ورودی این شهرستان ها شد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت مردم شهرستان های گچساران و باشت در قرنطینه خانگی و فعالیت دستگاه های اجرایی از مسئولان خواست برای انجام غربالگری در ورودی شهرهای باشت و دوگنبدان کوشش مضاعفی داشته باشند.

استان 723 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران سالانه پذیرای افزون بر سه میلیون توریست است که صدها توریست هم در میان آنها به چشم می خورد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 571

به "خبرنگاران 30 نفر بر ممنوعیت پذیرش جهانگرد در کهگیلویه و بویراحمد نظارت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 30 نفر بر ممنوعیت پذیرش جهانگرد در کهگیلویه و بویراحمد نظارت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید