شیائومی معرفی گوشی و تبلت های نو در تاریخ 19 مرداد را تأیید کرد

به گزارش راوه بلاگ، روز گذشته لی جون، مدیرعامل شیائومی رسما گفت شرکت چینی قصد دارد در روز 19 مرداد امسال (10 آگوست) گوشی و تبلت های نو خود را معرفی کند.

شیائومی معرفی گوشی و تبلت های نو در تاریخ 19 مرداد را تأیید کرد

شیائومی سال جاری هم مانند هر سال دیگر، برنامه زیادی برای رونمایی از گوشی های نو خود دارد. این شرکت اکنون در حال تبدیل شدن به بزرگ ترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان است و پیش تر هم شنیده بودیم که اپل را در راستا تبدیل شدن به دومین شرکت برتر در این زمینه از پیش رو برداشته است.

در حال حاضر در بازار اروپا هم شیائومی توانست سامسونگ را کنار بزند و در سه ماهی که گذشت، به رتبه نخست برسد. همه این ها یعنی شرکت چینی درست مانند هواوی که اکنون به خاطر تحریم ها در شرف نابودی واقع شده است، برای رسیدن به رتبه نخست سخت در تلاش است. البته به شرط اینکه مسئله ای مشابه هواوی گریبان گیر آن نشود.

به هر حال این طور که به نظر می رسد شیائومی دارد کار خود را به خوبی انجام می دهد و قصد دارد در روز 19 مرداد سال جاری (10 آگوست) گوشی و تبلت های نو خود را معرفی کند. این محصولات به احتمال بسیار فراوان شامل تبلت های سری می پد 5، گوشی مجذوب کننده می میکس 4 و شاید رابط کاربری MIUI 13 شوند. در رابطه با تبلت باید به این نکته اشاره کنیم که اگر این اتفاق بیفتد، اولین بار در سه سال گذشته خواهد بود شاهد رونمایی از یک تبلت از طریق شیائومی هستیم.

می میکس 4 هم که طبق معمول گوشی با طراحی نوآورانه به تعداد میرود و گفته می شود از دوربین سلفی زیر نمایشگر هم بهره می برد. پوستر رسمی این محصول را خود شیائومی در صفحه رسمی خود در ویبو با کاربران به اشتراک گذاشت و اظهار داشت سه شنبه آینده باید شاهد رونمایی از آن باشیم. از قابلیت های این محصول می توان به 8/12 گیگابایت حافظه رم، پردازنده اسنپدراگون 888، پشتیبانی از شارژر 120 واتی و… اشاره کرد.

فعلا نمی دانیم غیر از این محصولات، چه گوشی یا تبلت یا به طور کلی محصولات سخت افزاری دیگری از شیائومی قرار است در رویداد پیش رو معرفی شوند. تا تاریخ یاد شده 6 روز زمان به جای مانده است و باید دید تا آن زمان، چه خبرهای بیشتری پیرامون این موضوع بدستمان برسد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2561

به "شیائومی معرفی گوشی و تبلت های نو در تاریخ 19 مرداد را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی معرفی گوشی و تبلت های نو در تاریخ 19 مرداد را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید