سناتور آمریکایی: جانمان در دوره ترامپ در امان نیست

به گزارش راوه بلاگ، سناتور و یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در سال 2020 روز یکشنبه گفت که مردم در آمریکای دونالد ترامپ در امان نیستند.

سناتور آمریکایی: جانمان در دوره ترامپ در امان نیست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هیل، سناتور امی کلوبوچار، به دلیل خشونت های پلیس آمریکا علیه سیاه پوستان، تظاهرات گسترده و بیماری همه گیر ویروس کرونا در سراسر کشور که همگی در دوره ترامپ شدت گرفتند، روز یکشنبه گفت که مردم ایالات متحده در کشوری که ترامپ ریاست جمهوری آن را بر عهده داشته باشد در امان نیستند.

وی اضافه کرد: ما در آمریکای دونالد ترامپ در امان نیستیم زیرا نه تنها شاهد افزایش جرائم مختلف از جمله جرائم نفرت محور هستیم، بلکه شاهد مرگ 3 هزار و ششصد نفر در پی تجمع جمهوری خواستار بوده ایم. اکنون بیش از 180 هزار نفر در اثر ویروس کرونا مرده اند.

در حالی که اعتراضات علیه خشونت پلیس در شهر کنوشا در ایالت ویسکانسین شدت گرفته است و همچنان در پورتلند و مینیاپولیس ادامه دارد، کلوبوچار اشاره مختصری به افزایش تظاهرات ضد نژادپرستی در دوره ترامپ کرد.

تظاهرات در کنوشا پس از آن شروع شد که هفته گذشته پلیس در هنگام باز کردن درب یک خودرو حداقل هفت بار از پشت به فردی سیاهپوست با نام جاکوب بلیک شلیک کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1389

به "سناتور آمریکایی: جانمان در دوره ترامپ در امان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور آمریکایی: جانمان در دوره ترامپ در امان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید