سخنرانی مجازی روحانی در نشست سران شانگهای

به گزارش راوه بلاگ، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اعلام نمود که حسن روحانی رئیس جمهور امروز در نشست مجازی سران کشور های عضو سازمان همکاری شانگ های شرکت و سخنرانی می نماید.

سخنرانی مجازی روحانی در نشست سران شانگهای

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت که حسن روحانی رئیس جمهور امروز (سه شنبه) در نشست مجازی سران کشور های عضو سازمان همکاری شانگ های شرکت و سخنرانی می نماید.

معزی گفت: بیستمین اجلاس سران کشور های عضو سازمان همکاری شانگ های به صورت مجازی و با میزبانی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شروع می گردد.

در نشست امروز ضمن بحث و آنالیز شرایط فعلی و چشم انداز های توسعه همکاری سازمان همکاری شانگهای، سران کشور های شرکت نماینده با گفتگو و سخنرانی در مورد مهم ترین موضوعات سیاسی، مالی و امنیتی منطقه ای و بین المللی را آنالیز و تبیین می نمایند.

معزی گفت: رئیس جمهور نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت گسترش بیش از پیش همکاری های منطقه ای و دنیای برای برون رفت از چالش هایی که دنیا به ویژه در فرایند مبارزه با کرونا با آن روبرو است، به راه های توسعه این همکاری ها متناسب با تحولات جدید بین المللی اشاره می نماید.

این نشست ساعت 12:30 دقیقه امروز به وقت تهران شروع و سخنرانی ریاست جمهوری اسلامی ایران به طور زنده از شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1657

به "سخنرانی مجازی روحانی در نشست سران شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنرانی مجازی روحانی در نشست سران شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید