سجادی: زمینه همکاری های مشترک با کشور های پیشرفته را ایجاد می کنیم، حضور بانوان در رویداد های مهم ورزشی در ارتقای جایگاه آن ها بسیار مهم است

به گزارش راوه بلاگ، وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر ظرفیت ورزش برای تعامل بیشتر میان کشورها گفت: تلاش خواهیم کرد با کشورهای پیشرفته در ورزش، از جمله کشور چین، زمینه همکاری های مشترک را ایجاد کنیم.

سجادی: زمینه همکاری های مشترک با کشور های پیشرفته را ایجاد می کنیم، حضور بانوان در رویداد های مهم ورزشی در ارتقای جایگاه آن ها بسیار مهم است

به گزارش گروه ورزشی در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک، آسیایی و پارآسیایی که با حضور سفیر چین برگزار گشت، دکتر سید حمید سجادی با بیان اینکه ورزش فرصت های خوبی را برای تعامل میان کشور ها ایجاد می کند، گفت: تلاش خواهیم کرد با کشور های پیشرفته در ورزش، از جمله کشور چین زمینه همکاری های مشترک را ایجاد کنیم.

وی در ادامه به نشست های اخیر خود و مسئولان وزارت ورزش و جوانان با سفیر چین در ایران اشاره کرد و گفت: جلسات برگزار گشته دستاورد های بسیار خوبی در پی داشت که قطعا در کوتاهترین زمان، کار های بزرگی را در دو حوزه ورزش و جوانان باهمکاری های مشترک، اجرایی خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان شرحاتی را در خصوص نشست امروز ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک و آسیایی و پارآسیایی ارائه کرد و گفت: برای حضور پیروز در المپیک زمستانی چین و بازی های آسیایی هانگژو باید بررسی ها دقیق و کارشناسانه باشد.

وی در ادامه با اشاره به دستاورد های ورزش ایران در هفته های اخیر خاطرنشان کرد: این نتایج می تواند فرصت خوبی برای ارزیابی ها باشد، ضمن اینکه تاکید می کنم تمام ابعاد ورزش باید مورد توجه و با دقت نظر رصد شود.

دکتر سجادی در خصوص حضور پیروز در المپیک ها و بازی های آسیایی و پارآسیایی و حضور کیفی کاروان ورزشی ایران با هدف کسب افتخار برای ایران را مورد توجه قرار داد و گفت: در نظر داریم تیم ها و ورزشکارانی را به این رویداد ها اعزام کنیم که شانس کسب مدال یا ارتقا رنکینگ را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش حضور بانوان در این رویداد ها را بسیار مهم برای وزارت ورزش و جوانان دانست و تاکید کرد: در تعدادی از رشته ها ورزشی، بانوان ما شانس کسب مدال دارند و در برخی از رشته ها نیز در جهت پیروزیت و ارتقا قرار دارند که این نکات باید در اعزام های برون مرزی مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر ورزش شرح داد: باور داریم که بانوان کشورمان می توانند نقش مهمی در کسب مدال و افتخار برای ایران عزیز داشته باشند بنابراین معاونت امور بانوان و اعضا ستاد باید نگاه ویژه ای به این بخش از ورزش داشته باشند.

در این نشست صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک نقطه نظرات خود را پیرامون المپیک و پارالمپیک زمستانی و بازی های آسیایی و پارآسیایی گوانجو ارائه کردند.

علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و پیمان فخری سرپرست کاروان ایران اعزامی به بازی های اسیایی گزارشی در خصوص رشته هایی که شانس اعزام دارند ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2807

به "سجادی: زمینه همکاری های مشترک با کشور های پیشرفته را ایجاد می کنیم، حضور بانوان در رویداد های مهم ورزشی در ارتقای جایگاه آن ها بسیار مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: زمینه همکاری های مشترک با کشور های پیشرفته را ایجاد می کنیم، حضور بانوان در رویداد های مهم ورزشی در ارتقای جایگاه آن ها بسیار مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید