رچت و کلنک را همین حالا مجانی دانلود کنید

به گزارش راوه بلاگ، همانطور که سونی قولش را داده بود، بازی رچت و کلنک (Ratchet & Clank) به صورت رایگان از پلی استیشن استور قابل دریافت است. هیچ نیازی به اشتراک پلی استیشن پلاس یا چیزی شبیه به آن نیست و هر شخصی که یک حساب کاربری پلی استیشن دارد، می تواند همین حالا رچت و کلنک را دانلود و روی پلی استیشن خود نصب و بازی کند.

رچت و کلنک را همین حالا مجانی دانلود کنید

لینک دانلود رچت و کلنک از پلی استیشن استور

رچت و کلنک به مدت یک ماه و تا سرانجام ماه جاری میلادی، به صورت رایگان از پلی استیشن استور قابل دریافت خواهد بود. حتی اگر قصد بازی کردن آن را ندارید، می توانید بازی را به حساب کاربری خود اضافه کنید و بازی تا ابد در اکانت شما باقی خواهد ماند. رایگان شدن رچت و کلنک، بخشی از برنامه جدید سونی برای تشویق ماندن در خانه حین قرنطینه های فعلی است. این برنامه سونی که در خانه بازی کنیم نام گرفته، سال گذشته برای اولین بار با شروع بحران جهانی ویروس کرونا راه اندازی شد.

سونی سال گذشته دو بازی آنچارتد: مجموعه نیتن دریک و سفر را به صورت رایگان و در قالب برنامه در خانه بازی کنیم به مخاطبان پلی استیشن ارائه کرد. به نظر می رسد که سال جاری هم فقط با یک بازی طرف نخواهیم بود. سونی گفته که این طرح به مدت چهار ماه ادامه خواهد داشت و ممکن است در ماه های آینده، با بازی های دیگری هم روبرو شویم. مشخصا از عبارت تعدادی بازی و پیشنهاد رایگان استفاده شده است که احتمالا به همان عرضه چند بازی رایگان مختلف منجر خواهد شد.

در ماه نخست، در کنار ارائه رایگان رچت و کلنک، کاربران پلی استیشن همچنین می توانند اشتراکی سه ماهه برای سرویس فانیمیشن دریافت نمایند. تنها کاربران جدید این سرویس روی پلی استیشن، با ثبت نام در فانیمیشن سه ماه اشتراک دریافت خواهند کرد. سرویس فانیمیشن تعداد بسیار زیادی انیمه مختلف را در خود جای داده است، ولی ثبت نام و استفاده از آن در مملکت ما دردسرهایی دارد که از دانلود انیمه بسیار سخت تر است و چندان نمی ارزد. با این حال، نمی توانیم این موضوع را انکار کنیم که پیشنهاد بسیار خوبی برای تماشای انیمه آن هم به صورت رایگان در چند ماه آینده به کاربران پلی استیشن ارائه شده است.

رچت و کلنک به خودی خود می تواند یکی از بهترین ارائه های رایگان پلی استیشن محسوب گردد. این بازی که در سال 2016 برای پلی استیشن 4 عرضه شده یکی از بهتری تجربه های سکوبازی اکشن چند سال اخیر را ارائه می دهد. شاید بد نباشد اضافه کنیم که این بازی روی پلی استیشن 5 هم مثل دیگر بازی های پلی استیشن 4 قابل نصب و بازی است. استودیوی اینسامنیاک گیمز که در حال حاضر به زیرمجموعه سونی تبدیل شده و مشغول ساخت بازی های اسپایدرمن و همچنین قسمت بعدی رچت و کلنک است، مجموعه ای گیم پلی های متنوع را برای رچت و کلنک 2016 طراحی نموده که منجر به خلق تجربه ای چند ده ساعته و سرگرم نماینده شده است.

جدای از اینکه هوادار سکوبازی های اکشن هستید یا تا به حال سراغ بازی های این سبک نرفته اید، پیشنهاد می کنیم حتما رچت و کلنک را دانلود و بازی کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2099

به "رچت و کلنک را همین حالا مجانی دانلود کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رچت و کلنک را همین حالا مجانی دانلود کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید