راهبر: مردم نباید تنها سیمای امروزم را ببیند بلکه کوشش ها و سختی های گذشته ام را فراموش نکنند

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران/هرمزگان مراسم رو نمایی از کتاب زندگینامه تعیین راهبر(هنرمند هرمزگانی) با نام دُر نهان بندر شب گذشته(14 آذر) با استقبال علاقه مندان و جامعه فرهنگ و هنر در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار گردید.

راهبر: مردم نباید تنها سیمای امروزم را ببیند بلکه کوشش ها و سختی های گذشته ام را فراموش نکنند

رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان در ابتدای این مراسم اضافه نمود: پشتکار تعیین راهبر ستودنی است و سخت است کسی در مرکز کشور از تنظیم کننده تا رهبر ارکستر اینچنین پیشرفت کند.

احمد پاداش اظهار کرد: هرجا صحت می گردد، تعیین راهبر مایه ستایش و تحسین همگان است و باعث افتخار هرمزگان این هنرمند بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه موسیقی هرمزگان در سطح بین الملل همیشه مورد ستایش و تقدیر بوده است و این نشان دهنده فرهنگ غنی هرمزگان است، اضافه نمود: باید قدر داشته ها و مفاخر استان هرمزگان را بدانیم و با پاسداشت آن ها سعی در پرورش استعدادهای بیشتری داشته باشیم.

در ادامه تعیین راهبر با بیان اینکه داستانی که سال ها با ان زندگی کردم امروز از آن رونمایی می گردد، اضافه نمود: ما می توانیم زندگی خود را تغییر دهیم و کاری که دوست داریم را انجام دهیم و به ارزویی که داشتیم برسیم.

این هنرمند هرمزگانی با اشاره به اینکه موضوع این است چه کسی خواهیم شد و به نظرم چیزی به کعنای شکست وجود ندارد بلکه ما نتیجه کوشش خود را دریافت می کنیم، اعلام نمود: برای داشتن هر چیزی باید کار و کوشش کرد و دست از کوشش برنداریم.

راهبر با اشاره به اینکه چیزی که در ذهنم سال ها تجربه و درس شده بود را در این کتاب با مردم در میان گذاشتم، اضافه نمود: چند مدت پیش چند نفر از دوستانم گفتن برای پیروزیت باید یا پول داشته باشی یا پارتی اما بنده هیچکدام را نداشتم و تنها بر پشتوانه خانواده با اصالت و متوسط تا اینجا آمدم.

وی با بیان اینکه برای چیزی که امروز به آن رسیده ام خیلی کوشش کردم و مردم نباید تنها سیمای امروزم را ببینند بلکه باید شکست ها و کوشش های گذشته ام را بشنوند، اعلام نمود: تنها لبخند زدن و فکر کردن به اهدافم سبب شد تا شکست ها را تبدیل به پیروزیت کنم.

تنظیم کننده و خواننده موسیقی پاپ کشورمان توضیح داد: در سی سالگی یک کتاب از زندگی خود و در شصت سالگی کتاب دومی از زندگی خود خواهم نوشت و به حکم پسر بچه ای که با هزاران امید توسط والدینش بزرگ شد و بعد از مدت ها برای به هدف رسیدن ارزویش دوری از پدر و مادرش را تحمل کرد و در غربت تمام سختی ها را به جان خرید تا نشان دهد در سایه اجبار غربت نشینی می توان به اهدافم برسم.

وی ادامه داد: خوشحالم از مردمی هستم که طعم محرومیت را کشیده و طعم بی امکاناتی را تحمل نموده ام اما همیشه به پشتوانه مردم خواهم ایستاد.

راهبر در انتها گفت: پس از خانواده ام باید رضا صادقی را پدر دوم خودم می دانم که تسلیم نشدن را به من آموخت و در این راه همیشه پشتم بود و تمامی شکست ها را با همراهی او پشت سر گذاشتم و درس تحمل کردن و صبوری را به من آموخت.

همچنین نویسنده کتاب دُر نهان بندر با بیان اینکه بسیاری از دوستان می پرسیدند چه شد در عرصه فرهنک و هنر و آن هم به زندگی تعیین راهبر ورود پیدا کردم، اضافه نمود: بسیار تحقیق کردم که هنرمندان در این عرصه بسیار مورد غفلت قرار گرفته اند و دوست داشتم در این عرصه وارد شده و هنرمندان استان را مورد تجلیل قرار دهم.

یلدا قنبری اضافه نمود: بسیاری از هنرمندان بودن که هیچ زندگینامه ای از آن ها نیست و بازنشر ادبی هنرمندان و جامعه فرهنگی و هنری از آن ها موجود نیست.

وی با بیان اینکه هنرمندان الگوی خوبی برای جامعه ما هستند و با سختی های زیاد به پیروزیت رسیده اند، توضیح داد: تعیین راهبر را انتخاب کردم چون از قشر جوان و پیروز جامعه هستند که رسیدن به صندلی کنونی اش حاصل کوشش و مقام بلندی است که گاها از زندگی شخصی و احساس خود برای رسیدن به صندلی امروزی اش گذشته است.

قنبری اظهار کرد: ایمان و کوشش تعیین راهبر بنده را مشتاق کرد تا از وی بنویسم و می تواند الگوی پیروزی برای جامعه ما باشد و تعیین راهبرهای بیشتری را در هرمزگان می توان پرورش داد.

وی در انتها گفت: افتخاری بود در این مدت کنار تعیین راهبر بودم و زندگی اش را سرلوحه فعالیت های خود قرار دادم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 120

به "راهبر: مردم نباید تنها سیمای امروزم را ببیند بلکه کوشش ها و سختی های گذشته ام را فراموش نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهبر: مردم نباید تنها سیمای امروزم را ببیند بلکه کوشش ها و سختی های گذشته ام را فراموش نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید