دورتموند 5 - 0 یونیون؛ آتش بازی زنبور ها

به گزارش راوه بلاگ، دورتموند با ارائه نمایشی فوق العاده با پنج گل یونیون برلین را مغلوب کرد.

دورتموند 5 - 0 یونیون؛ آتش بازی زنبور ها

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دورتموند که با اضافه شدن ارلینگ هالند جان تازه ای گرفته، امشب نمایش درخشانی مقابل یونیون برلین ارائه داده و با پنج گل حریف نگون بختش را شکست داد. دورتموند بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه دهم به گل اول دست یافت. یادون سانچو در سمت چپ صاحب موقعیت شده و ضربه او بعد از برخورد به مدافعان یونیون وارد دروازه این تیم شد.

اما در دقیقه 18 نوبت به ارلینگ هالند رسید. روی ارسال تند و تیز جولین برانت، ستاره جوان نروژی در مقابل دروازه توپ را قطع نموده و پیروز شد دروازه یونیون را باز کند.

در اواخر نیمه اول شولتربرگ می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او از بالای دروازه دورتموند به بیرون رفت و نیمه نخست 0-2 به سود زنبورها به خاتمه رسید.

اما دورتموند در نیمه دوم و در دقیقه 66 صاحب یک ضربه پنالتی شد که کاپیتان مارکو رویس آن را تبدیل به گل کرد و زنبورها 0-3 پیش افتادند. اما این خاتمه کار نبود و در دقیقه 70 و روی پاس یادون سانچو، الکس ویتسل در مرکز محوطه با یک ضربه دقیق پیروز به گلزنی شد. ارلینگ هالند در دقیقه 77 این بار با پاس سانچو و با ضربه پای چپ توانست دروازه یونیون برلین را باز کند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و دورتموند با همان پنج گل یونیون برلین را شکست داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 347

به "دورتموند 5 - 0 یونیون؛ آتش بازی زنبور ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورتموند 5 - 0 یونیون؛ آتش بازی زنبور ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید