خبرنگاران کمک 25 میلیارد تومانی خیّران برای مقابله با کرونا در آذربایجان غربی

به گزارش راوه بلاگ، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: خیّران، سازمان های مردم نهاد و گروه های مختلف مردمی تا به امروز 25 میلیارد تومان در قالب های مختلف برای مقابله با کرونا کمک کرده اند.

خبرنگاران کمک 25 میلیارد تومانی خیّران برای مقابله با کرونا در آذربایجان غربی

سید هادی طباطبایی روز پنج شنبه در جلسه کارگروه ساماندهی مشارکت های مردمی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای آذربایجان غربی افزود: 14 میلیارد تومان از این کمک ها به واحدهای سلامت محور تخصیص یافته است.

وی با اشاره به لزوم برگزاری جلسات مختلف به منظور ساماندهی و هم افزایی گروه های مردمی برای مقابله با کرونا بیان نمود: اقدامات خوبی توسط اقشار مختلف مردم برای مقابله با کرونا انجام گرفته که در برخی محلات پرخطر باعث کاهش شیوع ویروس کرونا شده است .

وی با قدردانی از وفاق اجتماعی شکل گرفته برای کمک به بخش سلامت و درمان، افزود: برای دستیابی به نتایج مطلوب و پرهیز از موازی کاری به وحدت رویه در قالب ساماندهی مشارکت های مردمی نیاز داشتیم و این امر با تشکیل کمیته مربوطه صورت می گیرد.

طباطبایی آموزش و آگاهسازی، افزایش تاب آوری شهروندان، کمک به خرید اقلام پزشکی مورد نیاز و حمایت از اقشار آسیب دیده را از جمله اولویت های مشارکت مردمی برشمرد.

در این جلسه مدیران دستگاه های حمایتی، سازمانهای مردم نهاد و گروه های مردمی دیدگاهها و راهکارهای خود در خصوص انسجام بخشی به فعالیتهای خیرخواهانه مرتبط با کرونا را بیان نمودند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 689

به "خبرنگاران کمک 25 میلیارد تومانی خیّران برای مقابله با کرونا در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمک 25 میلیارد تومانی خیّران برای مقابله با کرونا در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید