خبرنگاران وزیر راه: واحدهای مسکونی زلزله زده جنوب سمیرم بازسازی می شوند

به گزارش راوه بلاگ، اصفهان- خبرنگاران- وزیر راه و شهرسازی گفت: واحدهای آسیب دیده از زلزله در جنوب شهرستان سمیرم بازسازی می شوند.

خبرنگاران وزیر راه: واحدهای مسکونی زلزله زده جنوب سمیرم بازسازی می شوند

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، محمد اسلامی آدینه شب با حضور در اداره راهداری سمیرم در جمع خبرنگاران گفت: بعد از اعلام نتیجه بازدیدهای کارشناسان بنیاد مسکن از مناطق و ساختمان هایی که احتیاج به تعمیر و بازسازی دارند، نسبت به تامین اعتبار تسهیلات و تعمیر و بازسازی آنها اقدام خواهیم کرد.

وی توضیح داد: دولت برای تخصیص بودجه، یاری بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت برای بازسازی خرابی های بخش پادنای سمیرم همچون کانون اصلی زلزله در سی سخت استان همجوار برنامه ریزی می نماید.

وزیر راه به سرمای هوا و بارش برف در سمیرم اشاره نمود و گفت: ستاد مدیریت بحران در کنار ارگان های خدماتی و امدادی تا رسیدن منطقه به ثبات و آرامش در کنار مردم خواهد بود.

اسلامی تاکید نمود: مردم و ناظران در ساخت و سازها برای استحکام واحدها دقت نمایند تا در چنین بحران هایی گرفتار نشوند و کمتر آسیب ببینند.

وی کار و کوشش برای یاری به زلزله زدگان در منطقه سرد و برفی دنا، پادنا و سی سخت را وسیع و سخت مطرح نمود و گفت: نباید فراموش کرد شرایط امروز کرونایی است و رعایت این مهم نیز در امدادرسانی ها و ارائه خدمات به مردم از جمله توزیع ماسک یک ضرورت است.

اسلامی وزیر راه امروز به شهر سی سخت کانون اصلی زلزله اخیر سفر نموده بود و بعد از ظهر امروز وارد سمیرم شد.

زمین لرزه ای به بزرگی5.6 دهم ریشتر ، ساعت 22 و 5 دقیقه و 34 ثانیه ؛29 بهمن ماه، شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام نمود این زمین لرزه در عمق 8 کیلومتری زمین اتفاق افتاده است .

زلزله در فاصله 10 کیلومتری سی سخت در کهگیلویه و بویراحمد ، 19کیلومتری شهر کُمه از توابع سمیرم استان اصفهان و 24 کیلومتری یاسوج اتفاق افتاده است .

شهرستان سمیرم در جوار دامنه های دنا و زاگرس میانی، با 90 هزار نفر جمعیت، در 160 کیلومتری جنوب اصفهان و 164 کیلومتری شمال یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1950

به "خبرنگاران وزیر راه: واحدهای مسکونی زلزله زده جنوب سمیرم بازسازی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر راه: واحدهای مسکونی زلزله زده جنوب سمیرم بازسازی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید