خبرنگاران شهربازی برنده جایزه جشنواره پالم اسپرینگز شد

به گزارش راوه بلاگ، تهران- خبرنگاران- فیلم کوتاه شهربازی به کارگردانی کاوه مظاهری از جشنواره فیلم کوتاه پالم اسپرینگز جایزه گرفت.

خبرنگاران شهربازی برنده جایزه جشنواره پالم اسپرینگز شد

فیلم کوتاه شهربازی به کارگردانی کاوه مظاهری، برنده دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه مسابقه بین الملل جشنواره فیلم کوتاه پالم اسپرینگز شد. به عقیده بسیاری از پخش نمایندگان، این جشنواره به عنوان دروازه ورود به جوایز اسکار فیلم کوتاه شناخته می گردد، چرا که برندگان آن معمولاً در شورت لیست نهایی جوایز اسکار دیده می شوند.

شهربازی پیشتر به واسطه جایزه بهترین فیلم بین الملل جشنواره فویل برای شرکت جوایز آموزشگاه اسکار 2021 معرفی شده بود. مظاهری سال 1396 هم برای فیلم قبلی اش با عنوان روتوش یکی از جوایز اصلی این جشنواره را دریافت نموده بود.

شهربازی در امسال به مدت 40 روز در پِلتفرم وُدیو به صورت آنلاین اکران شد و توانست رکورد پرفروش ترین فیلم در افتتاحیه، در هفته اول و در طول 40 روز اکران را به دست آورد.

این فیلم محصول مشترک ایران و کانادا است و توسط کاوه مظاهری، سروش سعیدی و پویان صدقی به صورت مشترک تهیه شده است.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه شهربازی آمده است: شهربازی شهر کوچکی است که در آن جا آدم ها برای تفریح و سرگرمی با هم بازی می نمایند. سونیا سنجری تنها بازیگر این فیلم کوتاه است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1061

به "خبرنگاران شهربازی برنده جایزه جشنواره پالم اسپرینگز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهربازی برنده جایزه جشنواره پالم اسپرینگز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید