حمایت بانک توسعه تعاون از فعالان گردشگری و صنایع دستی استان البرز

به گزارش راوه بلاگ، بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از هنرمندان صنایع دستی و همچنین سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری، تفاهم نامه ای با اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز منعقد کرد.

حمایت بانک توسعه تعاون از فعالان گردشگری و صنایع دستی استان البرز

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، این تفاهم نامه به منظور ایجاد و گسترش تعامل و همکاری برای ارائه خدمات بانکی به معرفی شدگان از طرف اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی البرز منعقدشده است.

به این منظور کمیته راهبری با حضور یک نماینده از هر یک از نهادهای مربوط برای تهیه و تدوین ضوابط اجرایی مفاد این تفاهم نامه و نظارت بر امور اجرایی تشکیل شد. سقف تسهیلات عمومی و اختصاصی ارائه شده مطابق باسیاست های اعتباری جاری بانک خواهد بود. بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد تا اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز متقاضیان دریافت تسهیلات را شناسایی و به بانک توسعه تعاون معرفی کند. متقاضیان نیز با مراجعه و تکمیل مدارک مربوط با توجه به اولویت و ضوابط پیروز به دریافت تسهیلات شوند.

گفتنی است، بانک توسعه تعاون حمایت از هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی و هنرهای سنتی و همچنین سرمایه گذاران بخش خصوصی در بخش احداث و راه اندازی طرح ها و پروژه های اقامتی، پذیرایی و گردشگری را جزو خط مشی و مسئولیت های خود می داند و بر همین اساس نیز تسهیلات لازم را در اختیار فعالان این حوزه قرار خواهد داد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1696

به "حمایت بانک توسعه تعاون از فعالان گردشگری و صنایع دستی استان البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت بانک توسعه تعاون از فعالان گردشگری و صنایع دستی استان البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید