جدیدترین اخبار و تصاویر از آیفون های 12: احتمالا 4 مدل آیفون معرفی می گردد که در اندازه نمایشگر و تعداد دوربین تفاوت دارند

به گزارش راوه بلاگ، اپل سه سال متوالی است که از یک طراحی برای آیفون های جدید خود استفاده می نماید. شاید بعضی از کاربران این گوشی واقعا از دست طراحی آیفون X خسته شده باشند و آن ها را دلسرد کند ولی هنوز آیفون های 11، 11 پرو و 11 پرو مکس همانند آیفون های XS و قبل تر از آن آیفون X فروش خوبی دارند و این برای اپل مهم تر است.

جدیدترین اخبار و تصاویر از آیفون های 12: احتمالا 4 مدل آیفون معرفی می گردد که در اندازه نمایشگر و تعداد دوربین تفاوت دارند

اپل در فصل اول سال 2019 در فروش آیفون رکورد زده است تا نشان بدهد آیفون های جدید با هر طراحی باز هم فروش می فرایند. البته، در این میان نباید از فروش بالای آیفون های ارزان قیمت اپل در سال های اخیر چشم پوشی کرد. در همین فصل اول سال 2019، آیفون 11 پرفروش ترین مدل اپل است.

فروش خوب آیفون در سال های اخیر بیشتر به چرخه به روزرسانی این گوشی ها مربوط می شود نه چرخه طراحی. بسیاری از مردم به خاطر عرضه آیفون های جدید در سه ماهه آخر سال منتهی به تعطیلات، آن ها را خریداری می نمایند.

آیفون های نسل های جدید طول عمر بیشتری دارند ولی هنوز آیفون های جدید پرفروش هستند. مثلا، هنوز در بازار آیفون های 6S یا آیفون 7 که به ترتیب در سال های 2015 و 2016 عرضه شدند؛ از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

بنابراین، پیش از اینکه سراغ آخرین اخبار و شایعات آیفون های 2020 اپل برویم؛ می دانیم اگر اپل دست به طراحی گوشی های خود نزند؛ باز هم بازار آن ها رونق خواهد داشت ولی خبر خوش برای کاربران سرسخت و متعصب آیفون، طراحی های جدید اپل است.

تمام اخبار گذشته می گویند آیفون های 12، 12 پرو و 12 پرو مکس از طراحی جدیدی بهره می برند و اکنون یک ویدیوی تازه منتشر شده در اینترنت بخش هایی از این طراحی تازه و آینده را نشان ما می دهد.

پیش تر، مینگ چی کو، تحلیل گر معروف اپل گفته بوده آیفون های 12 از طراحی صفحه نمایش مشابه آیفون های 11 برخوردار هستند ولی لبه های فلزی مسطحی دارند و دیگر از لبه های گرد خبری نیست. تصور کنید آیفون 11 و آیفون 5 با هم ادغام شده باشند.

ویدیوی تازه منتشر شده این سبک طراحی را به خوبی نشان می دهد و زحمت تصور کردن ذهنی آیفون های بعدی را کم نموده است.

دو یا سه؟ سه یا چهار؟

وبلاگ ژاپنی اخبار اپل Macotakara سه قاب و مدل سازی از آیفون های نسل بعدی به دست آورده است که ظاهرا مربوط به آیفون های سری 12 هستند. در این ویدیو شاهد آیفون چهارمی هم هستیم که در گزارش های قبلی مینگ چی کو هم بود. در تصویر زیر می توان مشخصات چهار آیفون سال 2020 را مشاهده کرد:

نخستین آیفونی که از سمت چپ دیده می شود؛ آیفون 9 یا SE2 است. آیفونی که طراحی مشابه آیفون 8 و مشخصاتی مشابه آیفون 11 دارد و گزینه ارزان قیمت اپل برای بعضی بازارها است. پیش بینی می شود این آیفون در ماه مارس سال جاری معرفی شود.

اما اپل در ماه سپتامبر 4 مدل آیفون جدید معرفی می نماید. ارزان ترین مدل با نمایشگر 5.4 اینچی عرضه می شود و پس از آن یک مدل آیفون 12 با اندازه 6.1 اینچی ولی سیستم دوربین پشتی دوگانه معرفی خواهد شد که ظاهرا جایگزین آیفون 11 است.

در ادامه، دو مدل آیفون 12 پرو با اندازه نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچ داریم که در مشخصات دوربین مشابه هم هستند. در فیلم منتشر شده توسط وبلاگ ژاپنی Macotakara مدل 6.1 اینچ با سه دوربین پشتی حذف شده است و در ماکت ها نیز فقط یک مدل 6.1 اینچ با دوربین دوگانه دیده می شود.

در آینده اپل می تواند هر تصمیمی بگیرد؛ مثلا از عرضه آیفون 12 پرو با نمایشگر 6.1 اینچ صرف نظر کند یا اینکه مدل 5.4 اینچ را روانه بازار نکند. مینگ چی کو هم روی این موضوع تاکید دارد و می گوید برای به یقین رسیدن درباره آیفون های پاییز سال جاری هنوز زود است.

با مشاهده ویدیوی جدید منتشر شده درباره آیفون 12، دو نکته دیگر قابل استخراج است. نخست حاشیه زیاد اطراف صفحه نمایش آیفون ها است که احتمالا به خاطر لبه های فلزی مسطح است.

نکته دوم به ناچ صفحه نمایش های آیفون 12 برمی شود. به نظر می رسد برای یک سال دیگر هم باید این ناچ بزرگ و بدریخت را تحمل کنیم تا شاید در آیفون های سال 2021 شاهد حذف کامل آن یا تبدیل به ناچ کوچک دیگری باشیم.

منبع

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: یک پزشک
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 355

به "جدیدترین اخبار و تصاویر از آیفون های 12: احتمالا 4 مدل آیفون معرفی می گردد که در اندازه نمایشگر و تعداد دوربین تفاوت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین اخبار و تصاویر از آیفون های 12: احتمالا 4 مدل آیفون معرفی می گردد که در اندازه نمایشگر و تعداد دوربین تفاوت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید