ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 99 از 17 اردیبهشت ماه آغاز می شود

به گزارش راوه بلاگ، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 از 17 اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا 23 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 99 از 17 اردیبهشت ماه آغاز می شود

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399می توانند از روز چهارشنبه 17اردیبهشت ماه 99 تا روز سه شنبه 23 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور نسبت به ثبت نام خود برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام خواهد شد. بنابراین لازم است کلیه متقاضیان، در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته وفراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.

وی شرح داد: با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون، در یک مرحله انجام می شود، داوطلبان باید همزمان با ثبت نام، نسبت به درج رشته محل های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام کنند.

زرین آمیزی در پایان گفت: اطلاعیه تکمیلی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته، همزمان با شروع ثبت نام در روز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه 99 بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته های امتحانی (با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی بدون آزمون)، دفترچه راهنمای را به دقت مطالعه کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 794

به "ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 99 از 17 اردیبهشت ماه آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 99 از 17 اردیبهشت ماه آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید