تیپ تابستانی مهرداد صدیقیان

به گزارش راوه بلاگ، مهرداد صدیقیان متولد بهمن ماه 1367 در تهران است.از کودکی کار تئاتر را به صورت غیر حرفه ای در مدرسه انجام می داد. اولین موفقیتش این بود که سرپرست یک گروه تئاتر در مدرسه شده و در مسابقات بین مدارس مقام اول را کسب نموده است. مهرداد صدیقیان مطالعه زیادی درباره سینما دارد و به تنهایی و بدون هیچ پشتوانه ای وارد سینما شده است. ساعتها برای تست دادن پشت در دفاتر سینمایی معطل می مانده و در کل آدم سمجی است ! از فیلم های محبوب او سینما پارادیزو می باشد و از بازیگران محبوبش مارلون براندو و خسرو شکیبایی و کیت بلانت شت. اهل مصاحبه نیست.

تیپ تابستانی مهرداد صدیقیان

وی که جوانی مستعد و باهوش در امر بازیگری است گوی سبقت را از هم سالان خود ربود و در تست فیلم عصر آدینه برگزیده شد و با یک بازی خوب شروع به فعالیت کرد.

بعد چند بار دادن تست بازیگری ، در سال 84 برای فیلم عصر آدینه مونا زندی تست می دهد و قبول می گردد، ورودش به سینما آسان بوده و این را به حساب شانس خوبش می گذاردمهرداد صدیقیان بازیگر سینمای ایران فعالیت خود را با بازی در فیلم عصر آدینه مونا زندی شروع کرد. اما بخت با او یار بود و بار دیگر توانست در میان 300 نفر خودی نشان دهد و برای بازی در فیلم اتوبوس شب کیومرث پوراحمد انتخاب شد. اتوبوس شب که سکوی پرتابی برای وی محسوب می شد جایزه بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما را در سال 1385 برای او به ارمغان آورد و او توانست استعداد و نبوغ خود را به همگان ثابت کند و نظر خیلی از بزرگان سینما را به خود جلب کند.

منبع: همگردی
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2401

به "تیپ تابستانی مهرداد صدیقیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیپ تابستانی مهرداد صدیقیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید