تهدید به لغو گرندپری های بحرین و ویتنام به خاطر کرونا

به گزارش راوه بلاگ، سازمان فرمول یک پس از تصمیم دولت های بحرین و ویتنام برای قرنطینه کردن اتباع ایتالیا این کشورها را به لغو گرندپری ها تهدید کرد.

تهدید به لغو گرندپری های بحرین و ویتنام به خاطر کرونا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از Pitpass، روس براون، مدیر ورزشی فرمول یک پیشنهاد لغو گرندپری های بحرین و ویتنام به خاطر تصمیم دولت های این کشورها در قرنطینه کردن اتباع ایتالیا پس از شیوع ویروس کرونا ارائه کرد. تیم مطرح فراری ایتالیا در این شرایط نمی تواند در گرندپری های بحرین و ویتنام شرکت کند.

روس براون در این رابطه می گوید: اگر تیم های فراری و آلفا رومئو نتوانند در گرندپری های بحرین و ویتنام شرکت نمایند، این رقابت ها باید به طور کامل لغو شوند. اگر این تیم ها اجازه ورود نداشته باشند دیگر رقابتی نخواهیم داشت. این یک تصمیم ناعادلانه است و فرصت رقابت برابر میان تیم ها از بین می رود. در بحرین و ویتنام سازماندهی گرندپری های فرمول یک پیش می رود. از سویی می خواهند برای دفاع از شهروندان خود اقداماتی انجام دهند. به دنبال راه حلی هستیم که تمام طرف ها را راضی کند. مسئله بسیار جدی است و باید جوابگو باشیم. اکنون از تیم ها می خواهیم حداقل نفرات خود را برای شرکت در رقابت ها معرفی نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 475

به "تهدید به لغو گرندپری های بحرین و ویتنام به خاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید به لغو گرندپری های بحرین و ویتنام به خاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید