تفریحات هیجان انگیز در تهران ، در مرکز خوش بگذرانید

به گزارش راوه بلاگ، گاهی وقت ها ممکنه که حوصلمون سر بره و بخوایم حسابی سرگرمی کنیم و کمی هیجان داشته باشیم..اینجور وقتها باید بدونید که برترین کارها و سرگرمیات ت مرکز چی هست و برای انجام دادن اونها چه کارهایی باید انجام بدید؟انجام سرگرمیات در تهران کار خیلی ساده ای هست و به علت اینکه اماکن سرگرمیی هم تو مرکز وجود داره به راحتی میتونین هیجان در تهران رو لمس کنین بنابراین تو این مقاله باما همراه باشید تا برای اوقات فراغتتون برترین برنامه ریزی رو انجام بدیم... در ادامه سرگرمیات هیجان انگیز در تهران رو بهتون معرفی میکنیم

تفریحات هیجان انگیز در تهران ، در مرکز خوش بگذرانید

رفتن به پارک آبی

یه حرکت هیجان انگیز و لذت بخش تو مرکز که خیلی هم هیجان انگیزه رفتن به پارک آبی و انجام سرگرمیات آبیه.بخصوص اینکه هوا روبه گرم میره و اینکار میتونه فوق العاده لذت بخش باشه . شما میتونین برای آشنایی به برترین پارک های آبی تهران این مطلب رو مطالعه کنین.

تیوپ سواری

تیوپ سواری یکی از سرگرمیات هیجان انگیز و فوق العاده لذت بخش تو مرکزه که ارزش این رو هم داره که اون رو بارها تکرا کنین، برای تیوپ سواری باید به پیست پرواز در آسمان بری که تو دریاچه چیتگر هم قرار گرفته. این سرگرمی یکی از سرگرمیات هیجان انگیز در تهران هست که برای لحاظاتی حس پرواز در آسمون بهتون دست میده.

بولینگ

بولینگ هم از اون دسته ورزش های بی حاشیه ای که برای تمرکز و استراحت فکر خیلی عالیه.اگر در پی یه سرگرمی آروم و بی درد سر هستین بهتون توصیه میکنیم که سری به بولینگ سرزمین عجایب بزنین و هیجان های کوچیک و لذت بخش رو هم بچشین.

پینت بال

برترین و هیجان انگیز ترین ورزشی که میتونه انرژی شما رو تخلیه کنه و لحظات پر خنده ای رو براتون بسازه پینت بال هست که در اون دو تیم تشکیل میدین و درست مثل قدیم ها با هم تفنگ بازی میکنین، با این تفاوت که اینبار گلوله های رنگی رو به سمت هم پرتاب میکنین که لباس های مخصوصی که به تنتونه هم رنگی میشه. اگر به این ورزش علاقه مند شدین میتونین سری به پینت بال برج میلاد بزنین و یکروز هیجانی رو هم تجربه کنین.

سورتمه تهران

تاحالا سورتمه رو تجربه کردی و دوس داری از امکانات اون استفاده کنی و کمی آدرنالین خونت رو بالا ببری. میتونی سرعت سورتمه خودت رو تنظیم کنی و درجه سرعت و شتابش رو هم خودت انتخاب کنی. لذت سورتمه سواری تو تهران اینه که میتونی از تماشای منظره ها اطرافت هم نهایت لذت رو ببری.

جت اسکی

اگه عاشق قایق سواری و آب بازی هستی و فکر میکنی تهران هیچ جورساحلی نداره تا ازش لذت ببری باید بگیم که هنوز سرگرمیات هیجان انگیزی مثل جت اسکی رو تجربه نکردی. تهران دریاچه مصنوعی بزرگی داره که دریاچه چیتگر و دریاچه فشافویه در اتوبان قم نمونه ایی از اونهاست. تو این مکان ها میتونی تجربه های لذت بخشی از سرگرمیات هیجان انگیز در تهران رو داشته باشی.

پارک ژوراسیک تهران

تماشای عصر دایناسورها تو تهران به نظر لذت بخش و جالب میاد.در تهران پارکی وجود داره که در سال 92 افتتاح شد و از طراحی های فوق العاده طبیعی در اونها استفاده شده ،بصورتی که اونها قادر به حرکت هم هستن. پس اگه به دایناسورها و نحوه زندگی و از تخم بیرون اومدنشون علاقه داری بهتره تا سری به پارک ژوراسیک تهران بزنی

بانجی جامپینگ

هیجان انگیزترین و یا شاید ترسناک ترین سرگرمی که میتونه حسابی ضربان قلبت رو بالا ببره بانجی جامپینگ در تهران هست که فرد در اون از طناب بلند و محکمی آویزون میشه از ارتفاع خیلی بلند هم سقوط میکنه.بانجی جامپینگ توچال و بوستان ولایت بهترن گزینه ها برای طعم این سرگرمی لذت بخش هستن. این گزینه از سرگرمیات در تهران میتونه لحظات به یاد موندنی رو براتون ماندگار کنه.

کارتینگ

اگه اهل رقابت و مسابقه هستی و عشق ماشین سواری و سرعت و انجام سرگرمیات در تهران رو داری، بهتره که کارتینگ رو هم تجربه کنی.با جمع دوستانتون به مجموعه کارتیگ در ضلع شرقی ورزشگاه آزادی قرار گرفته برید و با هم مسابقه های هیجان انگیزی رو هم تجربه کنین.

زیپ لاین

اگر پرواز کردن یکی از آرزوهای دیرینت بوده، برترین راه برای تحقق بخشیدن به اون انجام ورزش زیپ لاینه. به این صورت که بایه قرقره به سیم بکسل که در عرض دره هست متصل میشین و یه مسیر مشخصی رو هم تا انتهای اون طی میکنین این ورزش هم یکی از لذت های هیجان در تهران هست.

منبع: همگردی
انتشار: 4 بهمن 1401 بروزرسانی: 4 بهمن 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 3002

به "تفریحات هیجان انگیز در تهران ، در مرکز خوش بگذرانید" امتیاز دهید

2 کاربر به "تفریحات هیجان انگیز در تهران ، در مرکز خوش بگذرانید" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات هیجان انگیز در تهران ، در مرکز خوش بگذرانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید