تصمیم نو ستاره تیم ملی فوتبال ، علت انتخاب عجیب لژیونر ایرانی

به گزارش راوه بلاگ، طبق ادعای یک رسانه اروپایی لژیونر ایرانی برنامه جدیدی برای آینده فوتبالی اش درنظر گرفته است.

تصمیم نو ستاره تیم ملی فوتبال ، علت انتخاب عجیب لژیونر ایرانی

به گزارش خبرنگاران آنلاین، کریم انصاریفرد که این فصل به تیم اومونیا قبرس منتقل شد در این تیم عملکرد خوبی داشته است و هفته گذشته هم در ملاقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یک گل حساس برابر آپوئل به ثمر رساند.

با این حال وب سایت sportdog یونان مدعی شد انصاریفرد در پی بازگشت به سوپرلیگ یونان در جابجایی تابستانی است.

این رسانه نوشت: کریم در تابستان گذشته با اومونیا قرارداد 1+2 ساله امضا کرد اما این ممکن است مشکل بزرگ تری نسبت به مبلغ قراردادش نباشد: چند تیم می توانند قرارداد سالانه تقریباً 400 هزار یورو با او امضا نمایند؟ شاید تیم آریس اما در تسالونیکی گفته می گردد که سرمربی این تیم در تابستان در پی یک مهاجم زهردار است و کریم این طور نیست. چهار تیم از پنج تیم بزرگ دیگر یونان هم در پی مهاجمی با ویژگی انصاریفرد نیستند.

این رسانه یونانی در گزارش خود مدعی شد به همین علت ممکن است انصاریفرد در پی تیم های دیگری از جمله آترومیتوس باشد که فصل گذشته هم خبرهایی از احتمال انتقالش به این تیم مطرح بود.

این مهاجم 32 ساله که کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران هم بوده است، در دوره های مختلفی در باشگاه های یونان بازی نموده است. او ابتدا برای تیم پانیونیوس و سپس برای المپیاکوس بازی کرد. کریم در سال 2020 پس از جدایی از السیلیه قطر بار دیگر به یونان رفت و با آاک قرارداد بست اما در انتها فصل گذشته در فهرست مازاد سرمربی آاک نهاده شد و به اومونیا قبرس رفت.

گفته می گردد انصاریفرد به خاطر داشتن همسری یونانی تمایل دارد در همین کشور به کارش ادامه بدهد و بازگشت احتمالی او به یونان هم بی ارتباط با این موضوع نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 اسفند 1401 بروزرسانی: 13 اسفند 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 3020

به "تصمیم نو ستاره تیم ملی فوتبال ، علت انتخاب عجیب لژیونر ایرانی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصمیم نو ستاره تیم ملی فوتبال ، علت انتخاب عجیب لژیونر ایرانی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم نو ستاره تیم ملی فوتبال ، علت انتخاب عجیب لژیونر ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید