تشکیل اولین کمیته توسعه گردشگری خرمشهر

به گزارش راوه بلاگ، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر گفت: در نخستین کارگروه توسعه گردشگری این شهرستان، بازسازی ساختمان ثبت ملی هلال احمر و نیز ساخت صندلی های ماهیگیری روی سواحل رودخانه کارون مورد آنالیز نهاده شد.

تشکیل اولین کمیته توسعه گردشگری خرمشهر

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، سجاد پاک گهر روز چهارشنبه دهم دی ماه 99 اظهار کرد: خرمشهر به واسطه وجود ظرفیت های بالقوه گردشگری، یکی از نقاط ویژه گردشگرپذیر استان و کشور است که هرسال جمع زیادی از گردشگران داخلی و خارجی به این منطقه سفر می نمایند.

او ادامه داد: به دلیل وجود یادمان های دفاع مقدس، قرارگیری در جهت ورود و خروج زائران عتبات عالیات به خصوص در ایام محرم و اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام و نیز ورود بدون ویزا اتباع خارجی به واسطه قرارگیری در محدوده منطقه آزاد اروند، و به طور کلی افزایش این آمارها در طول سالیان گذشته، توسعه زیرساخت های گردشگری این شهرستان لازم است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر با بیان این که یکی از راهکارهای توسعه زیرساخت های گردشگری، حمایت از سرمایه گذاران این حوزه است، گفت: به پیشنهاد اداره خرمشهر و با موافقت معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان، اولین کمیته توسعه گردشگری با حضور فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر، رئیس کمیسون فرهنگی این شورا، رئیس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری، مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس، مدیر روابط عمومی پالایشگاه آبادان و معاون اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

او گفت: در این نشست، سه موضوع در دستور کار نهاده شد که شامل برنامه ریزی برطرف موانع سرمایه گذاری یکی از سرمایه گذاران شهرستان، معین تکلیف بازسازی ساختمان ثبت ملی هلال احمر و نیز ساخت صندلی های ماهیگیری روی سواحل رودخانه کارون بود که با حمایت تمامی اعضای شرکت نماینده و گفتگو صورت گرفته نتایج خوبی از آن به دست آمد.

پاک گهر اضافه نمود: همچین مقرر شد کارگروه توسعه گردشگری خرمشهر به صورت ماهانه برگزار گردد و در آن نسبت به برطرف موانع طرح های کلان گردشگری شهرستان اقدام گردد.

او یادآور شد: اداره خرمشهر به عنوان دبیر این کارگروه، ضمن دعوت از سرمایه گذاران حوزه گردشگری برای سرمایه گذاری در این حوزه، مصمم است برای برطرف موانع احتمالی اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر متذکر شد: رویکرد این اداره تکریم سرمایه گذار است و با تمام توان نسبت به حمایت از آن ها و برطرف موانع پیش رو اقدام خواهد نمود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1873

به "تشکیل اولین کمیته توسعه گردشگری خرمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل اولین کمیته توسعه گردشگری خرمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید