تحقق توسعه فرهنگ فناوری با حمایت از ایده ها و ابتکارات فناوری

به گزارش راوه بلاگ، حمایت های تشویقی از ایده ها و ابتکارات فناوری چهارمحال و بختیاری می تواند در راستای توسعه فرهنگ فناوری در استان راه گشا باشد

تحقق توسعه فرهنگ فناوری با حمایت از ایده ها و ابتکارات فناوری

مجتبی بنیادیان رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود ظرفیت های سرشار استان در زمینه های فناوری، همچنان چرخه فراوری ثروت پایدار از فناوری و فن آفرینی در استان جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است و انتظار است به این جایگاه دست یابد.

وی اضافه نمود: حمایت های تشویقی از ایده ها و ابتکارات فناوری سراسر استان می تواند در راستای توسعه فرهنگ فناوری و فن آفرینی در چهارمحال و بختیاری راه گشا باشد و به این منظور، سال جاری ششمین جشنواره ایده سبزکوه در بخش دانش آموزی، دانشجویی و آزاد با مشارکت مراکز علمی و پژوهشی و مراکز رشد اُستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

بنیادیان اضافه نمود: برگزاری چنین رویداد هایی در راستای ایجاد شور و نشاط علمی و ترویج فرهنگ ایده پردازی با بهره گیری از ایده، ایده پردازان بین نوجوانان و جوانان چهارمحال و بختیاری صورت می گیرد.

وی گفت: سال جاری دبیرخانه اجرایی این جشنواره، مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است و محور های پذیرش ایده در این رویداد محور های کشاورزی، محیط زیست، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم پزشکی، هنر و فناوری نانو است.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علاقمندان آثار خود را به وسیله درگاه الکترونیکی جشنواره به دبیرخانه جشنواره بفرستند و در بخش دانش آموزی، داوطلبان تا دهم آذرماه فرصت ارسال ایده های خود را دارند و معرفی ایده های برتر، اعلام نتایج و اختتامیه بخش دانش آموزی در هفته پژوهش انجام می گردد.

وی گفت: پذیرش ایده در بخش های دانشجویی و آزاد تا 10 بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و اعلام نتایج، معرفی ایده های برتر و اختتامیه این دو بخش در سال آینده انجام خواهد شد.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آبان 1401 بروزرسانی: 21 آبان 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2967

به "تحقق توسعه فرهنگ فناوری با حمایت از ایده ها و ابتکارات فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق توسعه فرهنگ فناوری با حمایت از ایده ها و ابتکارات فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید