به زودی قدیمی ترین معضل ترافیکی در حریم منطقه 18 تهران برچیده خواهد شد

به گزارش راوه بلاگ، شهردار منطقه 18 تهران از اتخاذ تدابیر ویژه ای به جهت تعریض زیرگذر سولیران و برطرف معضل دیرینه ترافیکی در این بخش از حریم اطلاع داد.

به زودی قدیمی ترین معضل ترافیکی در حریم منطقه 18 تهران برچیده خواهد شد

به گزارش شهر به نقل از روبط عمومی شهرداری منطقه 18 ، سید محمد فیاض ، شهردار منطقه با بیان این نکته که زیر گذر سولیران از قدیمی ترین معابر پر تردد واقع در بخش حریم بوده و معضلاتی نظیر عرض اندک جداره ها، ناپایداری دیواره های حائل، عدم داشتن ارتفاع مناسب گاباری، شیب نامناسب رمپ و همچنین عدم وجود سیستم زهکشی موجب بروز ترافیک و آبگرفتگی در مواقع بارندگی شده، گفت : طی مراسمی با حضور معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مدیر کل حریم شهرداری تهران و فرماندار شهرستان قدس، کلنگ شروع عملیات تعریض این زیر گذر به زمین زده شد.

او همچنین ادامه داد : بر اساس برنامه ریزی اجرا شده میان مدیریت شهری منطقه و اداره کل راه آهن استان تهران قرار شده عرض دهانه این پل از 4 متر به 12 متر افزایش یابد.

به گفته این مقام مسئول، این پروژه مهم عمران شهری واقع در بخش حریم، با صرف اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال تکمیل و قرار است در خرداد ماه سال آینده بار دیگر به زیر بار ترافیک برود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1798

به "به زودی قدیمی ترین معضل ترافیکی در حریم منطقه 18 تهران برچیده خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی قدیمی ترین معضل ترافیکی در حریم منطقه 18 تهران برچیده خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید