برترین رستوران های کیش که باید رفت

به گزارش راوه بلاگ، شهرهای توریستی و پر مسافر معمولا رستوران های زیادی دارند و کیش هم یکی از آنهاست. جایی که رستوران های متنوع برای سلیقه های مختلف دارد. در بیشترشان موسیقی زنده برقراراست و از بیشترشان می گردد آبی ناب دریا را دید. اما برترین رستوران های کیش کدامند؟ این سوالی است که می خواهیم به آن جواب بدهیم و انتخاب را برایتان آسان تر کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

برترین رستوران های کیش که باید رفت

فودکورت دامون

جزیره کیش فودکورت های زیادی دارد، اما به نظر خیلی ها فودکورت دامون برترینش است. هم تنوع بالایی دارد و هم روی کیفیت غذاهایش بیشتر می گردد حساب کرد و برای غذا خوردن هم چندان نباید منتظر شد. فودکورت دامون در طبقه دوم مرکز خرید دامون که خودش مرکز خرید معروفی است، واقع شده. 12 غرفه دارد و به علت فضای سبز و تراس رو به دریا یکی از محبوب ترین فودکورت های کیش است.

دامون رستوران سنتی، مکزیکی، چینی، هندی، غذای سلامت و فست فود دارد و نسبت به فودکورت های دیگر جزیره، قیمت هایش مناسب تر است. از هیجان انگیزترین تصاویری که می گردد به خصوص در غرفه غذاهای چینی دید فرایند تهیه غذاها از پشت شیشه است، اینکه چه طور سرآشپز مواد را در ماهیتابه می ریزد و با تکان دادن ماهیتابه آتش آن تا سقف می رود.

در این فودکورت باید پاستای آلفردو، ماهی و غذای هندی اش را حتما خورد و تراس را برای صرف غذا انتخاب کرد. از خیر بوفه صبحانه آن هم نباید گذشت. اهل فن می گویند اگر می خواهید در دامون غذا بخورید بهتر است برای ناهار به آن بروید که شب ها جای سوزن انداختن نیست.

آدرس فود کورت دامون: کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون

رستوران هشتگ

هشتگ به نظر آنهایی که امتحانش نموده اند از برترین رستوران های کیش است. منوی رستوران هتشگ دو قسمت دارد، یک قسمت مختص غذاهای ایرانی و بخشی دیگر مخصوص فست فود؛ اما بیشتری ها از فست فودش تعریف می نمایند تا غذاهای ایرانی اش.

از غذاهایی که بقیه توصبه به خوردنش نموده اند، همبرگر، پیتزای مدیترانه و پپرونی و سیب زمینی ست. فقط بد نیست بدانید که این رستوران از رستوران های شلوغ جزیره محسوب می گردد.

آدرس: روبروی کارتینگ ساختمان هدیش

رستوران دارچین

یک رستوران نسبتا آرام که منوی غذایی متنوعی دارد، به طوری که از استیک تا غذاهای دریایی و ایرانی را می توان در آن پیدا کرد. قیمت غذاها در دارچین زیاد بالا نیست. آنهایی که تجربه غذا خوردن در این رستوران را داشته اند از استیک مرغ، لوبیاپلو، ته چین و ماهی شیر آن تعریف نموده اند. این رستوران صبحانه هم دارد.

آدرس: روبروی شهرک صدف ,خیابان کوشا.جنب دفتر دامون

ایوان مروارید

اینجا یک فودکورت، شامل چندین رستوران است. در این رستوران ها هم می گردد فست فود خورد و هم غذاهای ایرانی. فست فود بومرنگ، از رستوران های خوب اینجاست.

در این فست فودی با سفارش یک پیتزا می توان همزمان طعم چهار پتتزا را چشید، چون هر کدام از قسمت ها طعم جداگانه ای دارند. این فودکورت، کباب هم دارد و از مزیت هایش این است که در فضای باز هم می توان نشست.

آدرس: روبروی بازار مروارید، پلاک 335

غروب در کدام نقطه کیش دیدنی تر است؟

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2979

به "برترین رستوران های کیش که باید رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های کیش که باید رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید