بهترین تلویزیون های ایرانی 55 اینچی

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران: سایز تلویزیون جدیدی که می خرید باید حداقل 55 اینچ باشد. این مسئله شاید از نظر علمی مبنای دقیقی نداشته باشد، اما بهتر است بدانید پس از کش و قوس های فراوان، کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که دست از متر کردن خانه ها بردارند، تلاش برای پیدا کردن فرمول های علمی و منطقی را متوقف کنند و تنها روی موضوع مد بازار و سلیقه مشتری متمرکز شوند. به نظر آن ها یک تلویزیون 55 اینچی قادر است صرف نظر از ابعاد خانه، تجربه ای نزدیک به سینما را برای مخاطب فراهم کند. پیروی از مد قطعا می تواند خرج روی دست تان بگذارد؛ مثلا تلویزیون های 55 اینچی ایرانی موجود در بازار ایران بین شش تا 10 میلیون تومان قیمت دارند. دقیقا به همین دلیل فکر می کنم لازم است قبل از خرید، همه آن ها را خوب و دقیق بررسی کنیم تا کلکی توی کارشان نباشد.

بهترین تلویزیون های ایرانی 55 اینچی

1. شهاب مدل SH102U1

قیافه تلویزیون شهاب آدم را یاد تلویزیون های پنج سال پیش ال جی و سامسونگ می اندازد، اما در عی سادگی این دستگاه می تواند پا به پای تکنولوژی های روز دنیا قدم بردارد و در بازار با آن ها رقابت کند. مهمترین ویژگی آن امکان پخش تصاویر 4k است. اگرچه فعلا منابع تصویری محدودی در دسترس داریم، اما تا چشم روی هم بگذاریم زمانه عوض می شود و شاهد ارتقا تصاویر فیلم های دانلودی و حتی کیفیت پخش شبکه های تلویزیونی خواهیم بود.

صدای تلویزیون شهاب از دو بلندگوی هشت واتی خارج می شود به همین خاطر احتمالا ترجیح دهید موقع تماشای فیلم از یک دستگاه ساندبار یا سینمای خانگی کمک بگیرید. می توان سه دستگاه پخش کننده را با کابل HDMI به آن متصل کرد همچنین دو تا پورت USB رویش گذاشته اند. با این حال دوست داشتنی ترین چیز درباره آن وجود سیستم عامل اندروید است که باعث می شود یک موبایل صفحه بزرگ در اختیار داشته باشید و کلی برنامه مثل فیلیمو روی تلویزیون نصب کنید.

قیمت:

هفت میلیون و 750 هزار تومان

2. جی پلاس مدل JU922N

اولین بار که تلویزیون های جی پلاس را در کنندگی های سابق ال جی دیدم دلم سوخت. به نظرم طراحی آن ها حداقل مال 10 سال پیش است. دقیقا وقتی تلاش می کنید با آن ها حرف بزنید و مثلا بگویید لعنتی! تو چطوری اینقدر زشت شدی، دستشان را روی شانه تان می گذارند و می گویند آبروریزی نکن، جبران می کنم رفیق! بیایید بی انصاف نباشیم و ببینیم می توانند از عهده این کار بربیایند یا نه. برای شروع سراغ سیستم عامل اندروید آن ها می رویم. متاسفانه متوجه شدم جی پلاس خیلی روی به روز بودن سیستم عامل اندوروید محصولاتش وسواس ندارد.

در عوض دو تا پورت USB و سه تا پورت HDMI روی تلویزیون گذاشته اند. چیزی که در بازار مرسوم است. یکی ا ز آن ها را می توان به دستگاه پخش کننده فیلم اختصاص داشت. یکی را برای کنسول بازی بچه ها کنار گذاشت و از سومی برای دریافت شبکه های خارجی استفاده کرد. تیر خلاص را در لحظه آخر می اندازند؛ با تاکید روی اینکه تلویزیون 55 اینچی جی پلاس می تواند تصاویر 4K را مثل آب خوردن پخش کند. چی بهتر از این؟

قیمت:

هفت میلیون و 100 هزار تومان

3. ایکس ویژن مدل XT530

تیم طراحی ایکس ویژن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تلویزیونی کاملا مطابق مد روز دنیا تولید کند. ضخامت دستگاه کم است، پایه ها را ق1شنگ و تودل برو طراحی کرده اند و حاشیه ها به خاطر رنگ مشکی جلوه خوبی دارند. به نظر من وقتی کار تمام شده و مطمئن شده اند یک تلویزیون خوشگل ساخته اند یکی پرسیده چطوری می توانیم تمام زحمت هایمان را به باد بدهیم؟ و بقیه جواب داده اند لوگوی X-Vision را با فونت بزرگ زیر تلویزیون بزنیم. ممکم است من مقداری اغراق کنم، اما متاسفانه آن ها این کار را واقعا انجام داده اند و نتیجه کارشان همان اندازه واقعی بد است.

دومین چیزی که باید درباره آن به شما هشدار بدهم طراحی ریموت کنترل هایی است که ایکس ویژن داخل جعبه محصولاتش می گذارد. در مدل های ارزان قیمت این ریموت ها واقعا اعصاب تان را خرد می کنند و در مدل های گران مثل همین محصول ریموت را طوری ساخته اند که نتوان به سادگی سر و ته دستگاه را تشخیص داد. اگر از این عیب بگذریم XT530 یک تلویزیون 55 اینچی تمام HD با سه تا پورت HDMI و دو تا پورت USB است و قیمت آن در قیاس با بقیه تلویزیون های ایرانی بالا معین شده.

قیمت: شش میلیون و 800 هزار تومان

4. اسنوا مدل S37BL

ملاقات با تلویزیون اسنوا مثل اولین مرتبه ای است که همکلاسی های دوران مدرسه تان را می بینید. حتی اگر از قیافه آن ها خوش تان نیاید یک صدای درونی مدام توی سرتان ونگ می زند که تقسیم بندی اجرا شده و قرار نیست چیزی بهتر از آن نصیب تان شود. چاره ای نیست و باید برویم سراغ معینات دستگاه تا شاید باطن دستگاه آرام مان کند. فکر می کنید اینجا با چی طرف حساب هستیم؟ یک تلویزیون 55 اینچی با قابلیت نمایش تصاویر تمام HD، یک پورت USB و سه تا پورت HDMI.

خدای من! بیایید یک شانس دوباره به تلویزیون اسنوا بدهیم. یک چیزی مثل برچسب قیمت. روی آن نوشته اند هفت میلیون تومان! قطعا تولیدکننده برای این روش قیمت گذاری دلایل خاص خودش را دارد، اما من و شما به عنوان خریدار در نهایت این محصول را با تلویزیون های شهاب و جی پلاس مقایسه می کنیم که با اینکه فقط کمی گران تر هستند هم سیستم عامل اندروید دارند هم می توانند تصاویر 4K پخش کنند. من که تصمیم خودم را گرفته ام؛ S37BL اسنوا همان همکلاسی است که تا آخر سال تحصیلی در یک کلاس هستیم، اما قرار نیست به هم سلام کنیم.

قیمت:

شش میلیون و 900 هزار تومان

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: برترین ها
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1042

به "بهترین تلویزیون های ایرانی 55 اینچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تلویزیون های ایرانی 55 اینچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید