بسته شدن پرونده سفرهای نوروز 99 با تردد 7 میلیون خودرو در قزوین

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران/قزوین رئیس کمیته خدمات حمل ونقل ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان قزوین گفت: از بیست وپنجم اسفندماه سال گذشته تا خاتمه روز شانزدهم فروردین ماه سال جاری هفت میلیون و 184 هزار و 883 دستگاه خودرو در راه های این استان تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 68 درصد کاهش داشته است.

بسته شدن پرونده سفرهای نوروز 99 با تردد 7 میلیون خودرو در قزوین

جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین اظهار کرد: سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و تأکید ستاد ملی مقابله با کرونا بر خودداری مردم از سفرهای جاده ای، آمار سفرهای نوروزی به طور قابل توجهی کاهش یافت و آزادراه ها و سایر محورهای استان، نوروز خلوتی را تجربه کردند.

وی اضافه نمود: در این مدت ناوگان جاده ای حمل مسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان نیز 73 هزار و 895 مسافر را جابه جا کرد که در مقایسه با 104 هزار و 332 مسافر جابه جا شده در نوروز سال گذشته، 29 درصد کاهش داشت.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین با اشاره به اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی که از هشتم فروردین ماه به منظور جلوگیری از گسترش ابتلا به کرونا شروع شده است، بیان نمود: در قالب این طرح که برای هر کدام از بخش های کشور مسئولیتی معین نموده، مبادی ورودی و خروجی استان جهت جلوگیری از ورود افراد غیربومی و مسافران به داخل استان با هماهنگی پلیس راه مسدود شده است.

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین، حق لطفی یادآور شد: با اجرای این طرح که تا بیستم فروردین ماه ادامه دارد آمار عبور و مرور خودروها بیش از پیش کاهش پیدا نموده است؛ البته برای قطع کامل زنجیره انتقال کرونا این کاهش تردد کافی نیست و باید سفرها و رفت وآمدهای غیرضروری به صفر برسد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 669

به "بسته شدن پرونده سفرهای نوروز 99 با تردد 7 میلیون خودرو در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته شدن پرونده سفرهای نوروز 99 با تردد 7 میلیون خودرو در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید