برادر جورج فلوید به سازمان ملل: به سیاهپوستان آمریکا یاری کنید

به گزارش راوه بلاگ، برادر جورج فلوید از سازمان ملل خواست تا به سیاهپوستان آمریکایی یاری نموده و یک کمیته مستقل تحقیقات را در خصوص خشونت پلیس علیه سیاهپوستان آمریکایی ایجاد کند.

برادر جورج فلوید به سازمان ملل: به سیاهپوستان آمریکا یاری کنید

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه، در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره نژادپرستی و پلیس آمریکا که به درخواست کشورهای آفریقایی در ژنو برگزار گردید، فیلونیز فلوید، برادر جورج فلوید در پیامی ویدئویی با لحنی مبارز اظهار کرد: شما قدرت آن را دارید که به ما یاری کنید تا عدالت در حق ما اجرا گردد.

وی با اشاره به فوت برادرش در تاریخ 25 مه توسط یک مامور پلیس سفیدپوست مینیاپولیس، گفت: شما مردن برادر مرا تماشا کردید. حقیقت غم انگیز این است که این تنها مورد نبوده است و روشی که برادر من در برابر دوربین شکنجه و کشته شد روشی است که پلیس آمریکا با سیاهپوستان رفتار می نماید.

فیلونیز فلوید همچنین ادامه داد، زمانی که مردم جرأت کردند تا به نام برادر من صدای خود را بالا ببرند و تظاهرات برگزار نمایند، به سمت آن ها گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی شلیک شد که خیلی از افراد چشمان خود را از دست دادند و یا ضربه مغزی شدند.

با بیان اینکه خود را نگهبان خاطره برادرش می داند، به کشورهای عضو این سازمان گفت، شما نگهبانان برادران و خواهران خود در آمریکا هستید.

وی همچنین اظهار کرد: من از شما می خواهم تا به من یاری کنید، تا به ما سیاهپوستان آمریکایی یاری کنید و امیدوارم که ایجاد یک کمیته مستقل تحقیق درباره مردم سیاهپوست کشته شده توسط پلیس آمریکا و خشونت های به کار گرفته علیه معترضان صلح طلب را در نظر بگیرید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1027

به "برادر جورج فلوید به سازمان ملل: به سیاهپوستان آمریکا یاری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برادر جورج فلوید به سازمان ملل: به سیاهپوستان آمریکا یاری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید