اینزاگی: بازی با میلان آخرین شانس مان برای کسب سهمیه بود

به گزارش راوه بلاگ، سرمربی لاتزیو دیدار با میلان را آخرین شانس تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دانست.

اینزاگی: بازی با میلان آخرین شانس مان برای کسب سهمیه بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال لاتزیو در آخرین بازی از هفته سی وسوم سری A ایتالیا میلان را شکست داد تا امیدهای خود را برای کسب سهمیه حفظ کند.

کورئا، مهاجم آرژانتینی تیم لاتزیو ستاره این دیدار بود که در دقایق 2 و 51 گلزنی کرد. ایموبیله نیز در دقیقه 85 سومین گل بازی را به ثمر رساند.

سیمونه اینزاگی بعد از این دیدار گفت: این بازی برای ما مانند یک فینال بود و آخرین فرصت برای ماندن در رقابت برای کسب سهمیه محسوب می شد و باید برنده می شدیم. بچه ها آن قدر خوب بازی کردند که یک پیروزی خیلی خوب به دست آوردیم. درست است که 3 گل زدیم ولی می توانستیم گل های بیش تری هم به ثمر برسانیم. دروازه بان حریف چنین سیوهایی انجام داد که فقط بهترین دروازه بان های جهان می توانند انجام دهند.

او در ادامه گفت: میلان ضعیف نبود اتفاقا میلان خوب به نظر می رسید اما آن ها بدشانس بودند که با تیم آماده ای روبه رو شدند که انگیزه زیادی داشت. وقتی ما به لاتزیو آمدیم، این باشگاه در اروپا بازی نمی کرد و اکنون برای پنجمین بار پیاپی راهی مسابقات اروپا می شویم. امیدواریم که به لیگ قهرمانان برگردیم، اما تیم های بزرگ دیگر نیز همین اهداف را دنبال می کنند.

در حال حاضر اینتر با 79 امتیاز صدرنشین است. آتالانتا با 68 امتیاز در رده دوم است و تیم های ناپولی، یوونتوس و میلان هرکدام با 66 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رتبه های سوم تا پنجم قرار گرفته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2293

به "اینزاگی: بازی با میلان آخرین شانس مان برای کسب سهمیه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: بازی با میلان آخرین شانس مان برای کسب سهمیه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید