ایجاد فرهنگ مطالبه گری عمومی در لرستان لازم است

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران/لرستان منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد فرهنگ مطالبه گری عمومی در جامعه لرستان لازم است.

ایجاد فرهنگ مطالبه گری عمومی در لرستان لازم است

دکتر یحیی ابراهیمی در نشست بانماینده تشکل های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت لرستان، اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد و فعالین اجتماعی در لرستان نسبت به گذشته پویا و میدان دار فعالیت های گوناگون شده اند.

وی از آمادگی خود و سایر منتخبین مردم در مجلس برای این مدل فعالیت در سطح استان خبرداد و تاکید نمود: اگر یاری کنیم به رشد فرهنگ جامعه و فرهنگ مطالبه گری عمومی قطعاً می توانیم خدمات بیشتری به مردم استان داشته باشیم.

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده این آمادگی را دارم که در راستای تقویت همه نهادهای مدنی و فعالین اجتماعی در حوزه قانونگذاری در مجلس اقدام کنم و قوانینی را به تصویب برسانیم که آنان به عنوان بازوان دستگاه های اجرایی و نظارتی در کنار هم رشد نموده و توسعه استان را در همه زمینه ها ببینیم.

ابراهیمی توضیح داد: بدون شک نقش سازمان های مردم نهاد امروز در اقصی نقاط دنیا بر کسی پوشیده نیست و این تشکل ها می توانند زبان گویای مردم در کنار نمایندگان در خانه ملت باشند.

وی بر ایجاد و ترویج فرهنگ مطالبه گری در لرستان تاکید نمود و یادآور شد: یکی از ضعف های مردم لرستان عدم مطالبه گری از مسئولین است.

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس اضافه کرد: باید با حمایت، هماهنگی و همدلی مجمع نمایندگان از حق و حقوق مردم دفاع کنیم.

ابراهیمی گفت: باید از حقوق مردم به دور از سیاسی بازی و باند بازی دفاع و برای توسعه استان و شهرستان ها قدمی برداریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 685

به "ایجاد فرهنگ مطالبه گری عمومی در لرستان لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد فرهنگ مطالبه گری عمومی در لرستان لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید