ایتالیا به نیمه نهایی یورو 2020 رسید

به گزارش راوه بلاگ، تیم ملی فوتبال ایتالیا با فزونی دو بر یک برابر بلژیک به نیمه نهایی یورو 2020 رسید.

ایتالیا به نیمه نهایی یورو 2020 رسید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در جریان مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020، تیم ملی فوتبال ایتالیا از ساعت 23:30 به مصاف بلژیک رفت که این ملاقات در نهایت با فزونی دو بر یک ایتالیا به سرانجام رسید.

برای ایتالیا در این ملاقات بارلا در دقیقه 31 و لورنزو اینسینیه در دقیقه 44 گلزنی کردند و تک گل بلژیک را هم روملو لوکاکو در دقیقه 2+45 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در شروع بازی سفید پوشان ایتالیا بازی بهتری نسبت به حریف انجام دادند و با طراحی حملاتی فشار خوبی روی دروازه بلژیک ایجاد کردند. در مقابل بلژیک هم روی یکی دو فرصت می توانست دروازه ایتالیا را باز کند که پیروز نبود. در دقیقه 13، ایتالیا صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه اینسینیه با ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی برای گلزنی ایجاد کرد و در ادامه بونوچی با استفاده از این فرصت دروازه بلژیک را باز کرد اما داور گل را آفساید تشخیص داد.

در ادامه در دقیقه 31، بارلا روی پاس مارکو وراتی درون محوطه جریمه بلژیک صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه را باز کرد. در ادامه در دقیقه 44، اینسینیه پشت محوطه جریمه بلژیک صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست گل دوم ایتالیا را به ثمر رساند. اما این سرانجام کار در نیمه نخست نبود چراکه در دقیقه 2+45 دوکو درون محوطه جریمه ایتالیا نقش بر زمین شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد تا رملو لوکاکو با استفاده از این فرصت، یکی از گل های خورده را جبران کند.

در نیمه دوم این ملاقات، ایتالیا که یک گل از حریف پیش بود، سعی داشت بازی را کنترل کند اما در مقابل بلژیک با طراحی حملاتی دروازه ایتالیا را با خطر روبه رو می کرد. بلژیکی ها در این نیمه فرصت های زیادی برای باز کردن دروازه به دست آوردند اما پیروز به گلزنی نشدند تا بازی با همان نتیجه دو بر یک به سرانجام برسد و ایتالیا راهی مرحله نیمه نهایی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2469

به "ایتالیا به نیمه نهایی یورو 2020 رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا به نیمه نهایی یورو 2020 رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید