اپل آیپد ایر جدیدی با وای فای 6 معرفی کرد

به گزارش راوه بلاگ، امشب اپل از آیپد ایر جدید خود با پردازنده A14 بایونیک رونمایی کرد که از ارتباطات سریع وای فای 6 پشتیبانی می نماید.

اپل آیپد ایر جدیدی با وای فای 6 معرفی کرد

آیپد ایر 2020 اولین دستگاه تبلت شرکت اپل با قابلیت وای فای 6 است. این استاندارد وای فای که سرعت چندین برابری نسبت به وای فای پیشین ارائه می نماید.

آیپد ایر جدید 10.9 اینچی و نمایشگری Liquid Retina با رزولوشن 2360 در 1640 پیکسل است که حاشیه های بسیار باریکی دارد و از طراحی بسیار مشابه آیپد پرو سود می برد.

پردازنده A14 بایونیک سوار شده روی این آیپد ایر بسیار چشم گیر است. اپل می گوید قوی ترین و پیشرفته ترین پردازنده موبایلی است که تا کنون ساخته و از 11.8 میلیارد ترانزیستور در ساخت آن استفاده شده است.

پردازنده A14 شش هسته است که دو هسته عملکرد بسیار بالایی دارند و چهار هسته دیگر برای پردازش های سبک تر استفاده می شوند. این پردازنده با فناوری ساخت 5 نانومتری ساخته شده است و از واحدهای پردازش عصبی پیشرفته و بهینه سازی شده ای سود می برد.

اپل می گوید برای افزایش عملکرد گرافیکی این پردازنده از یک GPU چهار هسته ای هم استفاده نموده است. به این ترتیب، کارایی این پردازنده 40 درصد بیشتر از آیپد ایرهای قبلی است.

از دیگر ویژگی های مهم تبلت جدید اپل می توان به استفاده از درگاه USB-C با سرعت انتقال اطلاعات 5 گیگابیت بر ثانیه و شارژر 20 واتی اشاره نمود.

اپل می گوید آیپد ایر 2020 را در دو مدل وای فای و LTE روانه بازار خواهد نمود. قیمت پایه این تبلت 599 دلار است و در رنگ های نقره ای، خاکستری فضایی، رز گلد، سبز و آبی آسمانی وارد بازار می گردد.

کاربرانی که این تبلت را خریداری می نمایند؛ اگر به یک روتر وای فای 6 دسترسی داشته باشند؛ قادر خواهند بود از سرعت وای فای بالای یک گیگابیت به صورت عملی استفاده نمایند. سرعتی که امکان استریم ویدئو و بازی را فراهم می نماید.

قرار است کنسول جدید مایکروسافت به نام Xbox Series X در نوامبر پیش رو معرفی گردد. بسیاری از مشخصات ایکس باکس سری ایکس لو رفته و…

شایعات زیادی درباره روترهای نسل جدید برند Eero شرکت آمازون شنیده می گردد. بیشترین شایعات مربوط به ویژگی وای فای 6 این روترها است. به طور مثال،…

هواوی چند سالی است بهترین لپ تاپ های قابل حمل جهان را می سازد و سری MateBook X آن با سری زن ایسوس و مک بوک اپل رقابت…

شرکت تی پی لینک در نمایشگاه IFA 2020 از یک محصول کاملا انقلابی و چندکاره رونمایی کرد. اولین گیت وی 5G و وای فای 6 این شرکت به نام…

چه حالی خواهید داشت یک لپ تاپ هیبریدی و 2 در 1 سبک بسیار مدرن با طراحی شیک در دست بگیرید؟ حالا چه حال جدیدی پیدا…

امروز داشتم تفاوت های پردازنده های اسنپدراگون 865 پلاس با اگزینوس 990 را آنالیز می کردم که به چند نکته جالب برخوردم. می دانید که این دو پردازنده قدرتمند…

در ایران باید نوشت روترهای صد مگابیتی را فراموش کنید ولی جهان در حال فراموشی روترهای یک گیگابیتی است. سال ها است که روترهای چند گیگابیتی…

وای فای 6 دیگر جدیدترین استاندارد شبکه های بی سیم نیست ولی الان جریان اصلی بازار وای فای است. پس از وای فای 6، شاهد عرضه استاندارد وای فای 6E بودیم…

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: شبکه چی
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1469

به "اپل آیپد ایر جدیدی با وای فای 6 معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل آیپد ایر جدیدی با وای فای 6 معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید