شرکت Wacom از یک تبلت طراحی 400 دلاری رونمایی کرد

به گزارش راوه بلاگ، شرکت Wacom در نمایشگاه CES 2020 از یک تبلت طراحی 400 دلاری رونمایی کرد که ارزان ترین تبلت این شرکت محسوب می گردد. این تبلت مجهز به نمایشگر 13 اینچی مطابق معمول با گجت های ویندوزی و macOS سازگار است ولی طبق اعلام این شرکت، در کمال تعجب می تواند به گجت های اندرویدی هم وصل گردد.

شرکت Wacom از یک تبلت طراحی 400 دلاری رونمایی کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

شرکت Wacom اعلام نموده که آن ها برنامه ای برای پشتیبانی از آیفون ندارند. تبلت Wacom One احتمالا مورد توجه کاربران گوشی های اندرویدی قرار می گیرد که نمی خواهند برای تبلت طراحی مبلغ زیادی را هزینه نمایند. متاسفانه این تبلت بار دیگر فقط از پورت های HDMI، USB و مربوط به شارژ بهره می برد و همچنان خبری از تعبیه پورت USB-C نیست. بنابراین برای اتصال به مک بوک ها یا گوشی های اندرویدی جدید باید از رابط استفاده کنید.

نمایشگر Wacom One از پنل LCD بهره می برد و مبتنی بر رزولوشن 1920 در 1080 است و فقط از 72 درصد طیف رنگ NTSC پشتیبانی می نماید. شرکت Wacom اعلام نموده این تبلت مناسب هنرمندان تازه کار و خالقان محتواهای مربوط به شبکه های اجتماعی است. ضمناً برای اولین بار، تبلت Wacom One با قلم های استایلوس دیگر شرکت ها سازگاری دارد و این یعنی اگر از طراحی قلم همراه با این تبلت رضایت ندارید، می توانید از قلم استایلوس مورد نظر خود استفاده کنید.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 191

به "شرکت Wacom از یک تبلت طراحی 400 دلاری رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت Wacom از یک تبلت طراحی 400 دلاری رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید