اومتیتی نمی خواهد از بارسلونا جدا گردد

به گزارش راوه بلاگ، ساموئل اومتیتی علاقه ای به ترک بارسلونا در فصل جابجایی پیش رو ندارد.

اومتیتی نمی خواهد از بارسلونا جدا گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مدتی قبل نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد باشگاه بارسلونا برای تامین منابع اقتصادی تابستانی خود قصد فروش چند بازیکن را دارد که نام ساموئل اومتیتی، مدافع تنومند و فرانسوی نیز در این لیست دیده می گردد و احتمالا لیگ برتر مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود.

تیم هایی چون منچستریونایتد، آرسنال و چلسی خواستار جذب ساموئل اومتیتی هستند، اما موندو دیپورتیوو امروز اذعان داشت مدافع فرانسوی به هیچ وجه به دنبال جدایی از بارسلونا نبوده و برای دریافت جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم خواستار مبارزه است.

بعد از جام جهانی 2018 ساموئل اومتیتی معمولا دچار مصدومیت های شدیدی بوده و به همین دلیل اغلب جرارد پیکه و کلمنت لانگله در ترکیب اصلی قرار گرفته اند، اما با ورود کیکه ستین، ساموئل اومتیتی به آینده امیدوار بوده و قصدی مبنی بر ترک نوکمپ ندارد.

این در حالیست که بارسلونا با رقمی در حدود 40 تا 50 میلیون یورو خواستار فروش ساموئل اومتیتی بوده و به دنبال یک جایگزین برای او در فصل تابستان نیز خواهد بود. در هفته های اخیر نام هایی چون لوییس فیلیپه مدافع لاتزیو، آیمریک لاپورت از سیتی و دیگو کارلوس مدافع سویا برای انتقال به بارسلونا مطرح شده است. ساموئل اومتیتی کع در سال 2016 و با مبلغ 25 میلیون یورو از لیون و با دستور لوییس انریکه راهی نوکمپ شد، دو دو فصل اول حضورش در این باشگاه یکی از بهترین بازیکنان بارسا لقب گرفته بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 753

به "اومتیتی نمی خواهد از بارسلونا جدا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اومتیتی نمی خواهد از بارسلونا جدا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید