امنیت ویژه در لپ تاپ تجاری ایسر

به گزارش راوه بلاگ، لپ تاپ تجاری ایسر Enterprise Spin 513 دارای ویژگی های امنیتی و مدیریتی ویژه ای است که می تواند برای کاربران در حوزه مسائل اداری بسیار مفید باشد.

امنیت ویژه در لپ تاپ تجاری ایسر

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، لپ تاپ تجاری Enterprise Spin 513 ممکن است همه احتیاج های اداری را حل نماید. این دستگاه دارای ویژگی های امنیتی اضافی در مقایسه با دستگاه Spin 513 است.

در حقیقت، Chrome Enterprise برای کاهش خطرات امنیتی، کاهش منابع IT مورد احتیاج، کاهش هزینه ها و ساده سازی کار ها بسیار مفید است. همچنین به دو میکروفون داخلی مجهز شده است، بنابراین می توانید به وسیله برنامه ها جلسات را انجام دهید. به علاوه، نسبت صفحه نمایش به بدنه 78 درصد و صفحه نمایش 13 اینچی FHD IPS به شما امکان می دهد به راحتی در نمایشگر غرق شوید.

افزون بر اینن ها دوام باتری این محصول حدود 18 ساعت است، در طول استفاده، پردازنده Qualcomm Snapdragon 7c انرژی زیادی را برای کاربران تأمین می نماید. پایان، وقتی Wi-Fi خارج از محدوده باشد، این Acer محصول دارای G4 LTE اختیاری است، بنابراین در هنگام کار همواره می توانید اینترنت باشید. قیمت این محصول 700 دلار است.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1624

به "امنیت ویژه در لپ تاپ تجاری ایسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امنیت ویژه در لپ تاپ تجاری ایسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید