افتتاح 3 اقامتگاه بوم گردی با موضوع صنایع دستی در گیلان

به گزارش راوه بلاگ، معاون صنایع دستی گیلان از افتتاح و بهره برداری از سه اقامتگاه بوم گردی با موضوع صنایع دستی گیلان در سال 98 اطلاع داد.

افتتاح 3 اقامتگاه بوم گردی با موضوع صنایع دستی در گیلان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، فرزاد رشیدی روز یکشنبه 31 فروردین ماه 99 با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته سه اقامتگاه بوم گردی با موضوع صنایع دستی در استان گیلان افتتاح و به بهره برداری رسید.

او اضافه کرد: اقامتگاه بوم گردی بهشت گیلان در سراوان با موضوع سفالگری، اقامتگاه بوم گردی شاه پلنگ بیگ ارده در رضوان شهر با موضوع شال بافی و اقامتگاه بوم گردی چراجی در پره سر با موضوع مرواربافی از جمله اقامتگاه های بوم گردی هستند که با موضوع صنایع دستی در سال 98 به بهره برداری رسیدند.

رشیدی بابیان اینکه توسعه واحدهای بوم گردی با موضوع صنایع دستی از اولویت های معاونت صنایع دستی گیلان است اضافه کرد: در گیلان بیش از 24 هزار نفر به صورت فعال در حوزه ای مختلف صنایع دستی مشغول به کارند که با راه اندازی واحدهای بوم گردی با موضوع صنایع دستی بخشی از مشکل عرضه محصولات مرتفع خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 751

به "افتتاح 3 اقامتگاه بوم گردی با موضوع صنایع دستی در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 3 اقامتگاه بوم گردی با موضوع صنایع دستی در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید