اعمال محدودیت های ترافیکی از چهارشنبه 1 مرداد ماه تا شنبه 4 مرداد

به گزارش راوه بلاگ، سرهنگ شرافتی درباره جزئیات اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور از 1 مرداد تا 4 مرداد ماه توضیحاتی داد.

اعمال محدودیت های ترافیکی از چهارشنبه 1 مرداد ماه تا شنبه 4 مرداد

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا در گفت وگو با خبرنگار ، درباره جزئیات اعنال محدودیت های ترافیکی از چهارشنبه 1 مرداد ماه تا شنبه 4 مرداد در جاده های کشور، اظهار کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 1 مردادماه تا ساعت 6 صبح شنبه 4 مردادماه در محور های کرج -چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران -سمنان -مشهد و بالعکس ممنوع است.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا درباره تردد خودروهای سواری در محور کندوان، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه 3 مردادماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران -شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 24 روز جمعه 3 مردادماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

او با اشاره به تردد وسایل نقلیه در محور هراز، گفت: در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 22 روز جمعه 3 مردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 22 روز جمعه 3 مردادماه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ شرافتی اظهار داشت: اجرای محدودیت های گفته شده منوط به افزایش حجم تردد در محور ها خواهد بود و چنانچه شرایط ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها لغو شده تلقی می شود.

  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون در وسایل نقلیه
  • اجرای محدودیت های جدید در آموزشگاه های رانندگی
  • کدام خودرو ها فرسوده محسوب می شوند؟/ خودرو های پلاک قدیمی چگونه شماره گذاری می شوند؟

جانشین رئیس پلیس راه ناجا درباره تردد وسائل نقلیه سنگین، به استثناء حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی، گفت: در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

او درباره تردد این نوع وسایل نقلیه در محور هراز گفت: در محور هراز تردد کلیه تریلر ها کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه 1 مردادماه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روز های پنجشنبه و جمعه مورخ های 2 و 3 مرداد از محور هراز ممنوع است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1212

به "اعمال محدودیت های ترافیکی از چهارشنبه 1 مرداد ماه تا شنبه 4 مرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت های ترافیکی از چهارشنبه 1 مرداد ماه تا شنبه 4 مرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید