اعتراض، حاشیه و اخراج بلای جان استقلال، بی تجربگی کار دست مجیدی داد!

به گزارش راوه بلاگ، تیم استقلال شب گذشته به مصاف فولاد خوزستان رفت و این در حالی است که اعتراض سرمربی تیم استقلال ارمغانی جز شکست برای آبی پوشان نداشت.

اعتراض، حاشیه و اخراج بلای جان استقلال، بی تجربگی کار دست مجیدی داد!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، شب گذشته اتفاق تلخی برای آبی پوشان پایتخت افتاد؛ لیگ برتر فوتبال پس از مدت زمان طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا از دیشب شروع شد و دو تیم استقلال و فولاد به عنوان نخستین تیم ها به مصاف هم رفتند.

شاگردان مجیدی برابر فولاد خوزستان نتیجه را واگذار کردند و از دست دادن سه امتیاز، استقلال را از قهرمانی دور و دورتر کرد و حالا آن ها حتی روی کاغذ هم شانس رفتن بر روی سکوی قهرمانی را ندارند. بازی استقلال مقابل فولاد را باید بازی حواشی نامگذاری کنیم؛ دو بازیکن استقلال و سرمربی اخراج شدند و در نهایت این تیم بازنده شد؛ شاید اگر فولاد کمی شانس بیشتری داشت با شرایط استقلال گل های بیشتری به سمت دروازه حریف ارسال می کرد!

اخراج زودهنگام کریمی در نیمه دوم و ده نفره شدن استقلال شرایط تیم را به هم ریخت؛ البته اخراج عارف غلامی و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی باعث شد تا استقلالی ها توان کمتری برای مقابله با فولاد داشته باشند و به این ترتیب شکست را برای خود خریدند!

کریمی در شرایطی از زمین بازی اخراج شد که از بازیکنان سابقه دار استقلال محسوب می گردد؛ اما با آرنج به صورت بازیکن حریف کوبید و کارت اخراج را برای خود به ارمغان آورد! فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی وارد زمین شد تا به داور اعتراض و از حق بازیکن خود دفاع کند؛ اما درنهایت داور به او هم کارت قرمز نشان داد؛ هر چند مجیدی با وجود اخراج دست بردار نبود و زمین را ترک نکرد و حواشی بیشتری برای تیمش رقم زد.

قطعاً اعتراض مجیدی به داور مسابقه نتیجه ای جز اخراج نداشت و تمامی فوتبال دوستان این موضوع را می داند؛ اما سرمربی استقلال بدون توجه به شرایط بحرانی تیمش و با اعتراضی که به داور نشان داد، استقلال را در شرایط بحرانی تری قرار داد. شاید باید بگوییم بی تجربگی مجیدی کار دست استقلالی ها داد و اگر چنین اعتراض بی موقعی صورت نمی گرفت شرایط برای استقلال به گونه دیگری رقم می خورد.

پس از اینکه استراماچونی از استقلال رفت و نیمکت آبی پوشان به فرهاد مجیدی رسید؛ خیلی از اهالی استقلال معتقد بودند نیمکت استقلال برای مجیدی عظیم است و او تجربه کافی را ندارد؛ البته بعضی دیگر هم معتقدند مجیدی برای قبول این پیشنهاد ریسک کرد؛ اما آن چیزی که به وضوح معین است اینکه بی تجربگی او کار دست استقلالی ها داد و اگر این تیم مقابل فولاد به حاشیه نمی رفت شکست نصیب استقلالی ها نمی شد.

از استقلال پرحاشیه که بگذریم؛ فولاد با راهنمایی جواد نکونام در بازی شب گذشته شرایط خوبی داشت و نکونام که کمتر کسی فکر می کرد در فولاد دوام بیاورد، بی سر و صدا در حال تبدیل شدن به یک مربی قدرتمند است و تا به اینجا کار عملکرد خوبی در این تیم داشت.

4057/پ

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1095

به "اعتراض، حاشیه و اخراج بلای جان استقلال، بی تجربگی کار دست مجیدی داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض، حاشیه و اخراج بلای جان استقلال، بی تجربگی کار دست مجیدی داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید