استراماچونی و یک ان شاءالله برای بازگشت به ایران!

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران، آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی به قدری عملکرد خوبی در استقلال داشت که باوجود جدایی اش از این تیم همچنان به شکل عجیبی از سوی طرفداران فوتبال ایران و بخصوص استقلالی ها دنبال می گردد. هر پیغام یا مصاحبه استراماچونی بازتاب گسترده ای در ایران دارد و خیلی ها را به بازگشت او به فوتبال ایران امیدوار می نماید؛ درست مثل تازه ترین اقدام استراماچونی که باعث شده است شایعه بازگشتش دوباره قوت بگیرد.

استراماچونی و یک ان شاءالله برای بازگشت به ایران!

یکی از شروط این مربی ایتالیایی قبل از شروع به کار در استقلال نداشتن دستیار ایرانی بود و او با خودش سباستین لتو، عمر دانسی و مارکو کاسر را به ایران آورد.

سخت گیری استراماچونی در بحث دستیار ایرانی تنها یک استثنا داشت و آن هم بهزاد غلامپور مربی دروازه بان ها بود که در کنار سه خارجی دیگر کادر فنی، کارش را در این تیم پیش برد. غلامپور رابطه خوبی با مربیان خارجی داشت و بارها همان شیوه خاص شادی گل خود (پریدن روی دوش سرمربی) را روی استراماچونی هم اجرا کرد!

استراماچونی امروز به بهانه تولد غلامپور صحبت هایی را بر زبان آورد و با انتشار آن در اینستاگرام، طرفداران فوتبال ایران را به فکر فرو برد. استراماچونی ابتدا پیغام های تصویری تبریک لتو، دانسی و کاسر را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و در انتها در حالی که نینا دخترش را در آغوش داشت، خطاب به غلامپور گفت: سلام بهزاد. تولدت خیلی مبارک. برای تو و خانواده ات بهترین ها را آرزو می کنم. امیدوارم تو را زودتر ببینم. شاید در ایران.

این مربی ایتالیایی سپس کلمه ان شاءالله را در انتها پیغامش برای غلامپور و دیدنش در ایران به کار می برد تا این سئوال ایجاد گردد که آیا استراماچونی برنامه ای برای بازگشت به فوتبال ایران دارد یا خیر.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1829

به "استراماچونی و یک ان شاءالله برای بازگشت به ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی و یک ان شاءالله برای بازگشت به ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید