اساتید دانشگاه های اصفهان در میان سرآمدان علمی کشور در سال 1400

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران/اصفهان اساتید دانشگاه های اصفهان، صنعتی اصفهان و کاشان در میان لیست 100 نفره سرآمدان علمی و 15 نفره سرآمدان علمی جوان کشور قرار گرفتند.

اساتید دانشگاه های اصفهان در میان سرآمدان علمی کشور در سال 1400

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف دستیابی ایران به مرجعیت علمی جهانی، فدراسیون سرآمدان علمی ایران را در سال 1394 راه اندازی نموده است که این فدراسیون سالانه 100 نفر از اعضای هیات علمی کشور (بدون محدودیت سنی) و 15 نفر از اعضای هیات علمی با سن زیر 45 سال را که دارای دستاوردهای پژوهشی برتر (مطابق آیین نامه فدراسیون) هستند را براساس فعالیت های سه ساله منتهی به دوره ارزیابی به اسم سرآمدان علمی و سرآمدان علمی جوان شناسایی و حمایت می نماید. سرآمدان علمی به دو گروه الف و ب تقسیم می شوند.

فهرست سرآمدان علمی کشور در سال 1400 از میان 42 دانشگاه کشور انتخاب شدند که اساتید دانشگاه های اصفهان، صنعتی اصفهان و کاشان در میان 100 سرآمد علمی کشور قرار دارند.

تعدادی از اساتید دانشگاه های برتر استان اصفهان هر ساله در این فهرست انتخاب می شوند و در ارزیابی انتخاب سرآمدان علمی سال 1400، دکتر داود میرزائی- دانشیار گروه ریاضی کاربردی و علوم کامپیوتر دانشگاه اصفهان در گروه سرآمدان علمی جوان، دکتر امیر رزمجو- دانشیار گروه زیست فناری دانشگاه اصفهان در گروه الف و دکتر مسعود صلواتی نیاسر - عضو هیات علمی دانشگاه کاشان در گروه الف، فهرست سرآمدان علمی سال 1400 کشور قرار گرفته اند.

از دانشگاه صنعتی اصفهان هم یک استاد در گروه الف، و دو استاد در گروه ب، در فهرست سرآمدان علمی سال 1400 کشور انتخاب شدند.

داود میرزائی، دانشیار گروه ریاضی کاربردی و علوم کامپیوتر دانشگاه اصفهان، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: فدراسیون سرآمدان علمی بر اساس آیین نامه خود اساتید سرآمد را انتخاب می نماید که دو شرط لازم و نه کافی برای انتخاب افراد چاپ مقاله در فهرست مشخصی از مجلات علمی سطح اول جهان و سخنرانی در کنگره های علمی بین الملی به اسم سخنران مدعو است.

وی در توصیه به دانشجویان و جوانان کشور گفت: جوانان باید در زمینه علمی که مورد علاقه آنها است ورود نمایند و داشتن علاقه شرط اصلی برای موفقیت در امور پژوهشی است. ضمن اینکه افراد باید خود را به سرچشمه اصلی حوزه علمی مورد علاقه خود متصل نمایند، به این معنی که با افراد برجسته حوزه مورد مطالعه خود در جهان ارتباط گرفته و از هدایت اساتید عظیم استفاده نمایند.

این استاد سرآمد علمی کشور اضافه نمود: پژوهش زمانی به درستی محقق می گردد که راستا آن از ابتدا به شیوه صحیح انتخاب گردد و معتقدم که مهمترین قسمت پژوهش، یادگیری سمت و سوی صحیح انجام آن است که به وسیله ارتباط با اساتید برجسته و کوشش و ممارست محقق می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2524

به "اساتید دانشگاه های اصفهان در میان سرآمدان علمی کشور در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساتید دانشگاه های اصفهان در میان سرآمدان علمی کشور در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید