از سرگیری عرضه های اولیه با بهبود شرایط بورس

به گزارش راوه بلاگ، تهران (پانا) - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار کرد با بهبود شرایط بورس عرضه های اولیه مجددا شروع می گردد.

از سرگیری عرضه های اولیه با بهبود شرایط بورس

به گزارش ایلنا، مجید عشقی در نشست پیگیر موانع سرمایه گذاری و فراوری با اشاره به بحث عرضه های اولیه و درخواست شرکت ها مبنی بر پذیرش گفت: با توجه به شرایط بورس و بازار سرمایه در یک سال و نیم گذشته برای عرضه های اولیه با مشکلاتی روبرو بودیم.

وی تاکید نمود: با بهبود شرایط بورس عرضه های اولیه را مجددا شروع می کنیم.

بعلاوه داوود منظور، رییس سازمان امور مالیاتی در این نشست گفت: به طور قطع زمانی می توانیم از توان شرکت ها و فراوریکنندگان استفاده کنیم و عایدی مالیاتی داشته باشیم که فراوریکنندگان توان فراوری ثروت را داشته باشند بنابراین باید تنگاهای سخت بخش خصوصی و فراوریکنندگان را رفع سازیم.

وی ادامه داد: شرایط حاکی از آن است که در تعامل با بخش فراوری مقداری فاصله داریم و ادارات مالیاتی باید تعامل بیشتری با بخش فراوری داشته باشند.

رییس سازمان امور مالیاتی اضافه نمود: درست است که دولت باید وصول مالیات داشته باشد اما اصرار ما این است که قوانین نه براساس قرائت شخصی بلکه آنچه در قانون به صراحت آمده به اجرا برسد.

منظور گفت: در این مدت که تصدی سازمان امور مالیاتی را برعهده گرفته ام، شاهد نگاه های سلیقه ای به نفع اخذ بیشتر مالیات در بعضی از موارد هستم و نگرانیم که ممیزان مالیاتی یا صادرکنندگان بخش نامه ها در این موضوعات نگاه های یکسویه داشته باشند. تاکید داریم در مواردی که احتیاج به تفسیر روشن از قانون داریم باید از مجلس استفسار بگیریم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2759

به "از سرگیری عرضه های اولیه با بهبود شرایط بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری عرضه های اولیه با بهبود شرایط بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید