آغاز مرحله دوم ثبت نام در سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه خوارزمی

به گزارش راوه بلاگ، اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنانی که تا کنون در سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه خوارزمی ثبت نام نکرده اند، باید تا 24 فروردین ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

آغاز مرحله دوم ثبت نام در سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه خوارزمی

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، فاز دوم ثبت نام در سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه خوارزمی از روز شنبه 21 فروردین ماه 1400 آغاز شده است و تا روز سه شنبه 24 فروردین ماه ادامه دارد.

به همین منظور کلیه اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنانی که تا کنون ثبت نام نکرده اند و یا شناسه کاربری دائم دریافت نکرده اند باید در بازه زمانی مذکور اقدام به ثبت نام و یا تکمیل فرایند کنند.

پس از اتمام ثبت نام ها و اتصال قطعی سامانه های اصلی از قبیل گلستان، چارگون، پرتال، میزخدمت، سامانه آموزش مجازی (Lms)، دسترسی به اینترنت ملاک احراز هویت تمامی سامانه ها قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است افرادی که تا به امروز ایمیل دانشگاهی دریافت نکرده اند با ثبت نام در سامانه احراز هویت متمرکز ایمیل دانشگاهی خواهند داشت. در مرحله اول و پس از دریافت اکانت دائم نام کاربری و رمز عبور شما جهت دسترسی به ایمیل آکادمیک نیز استفاده خواهد شد.

مراحل بهره برداری از سامانه احراز هویت متمرکز

مرحله اول- ثبت نام کلیه دانشگاهیان دانشگاه خوارزمی (دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارمندان) و دریافت نام کاربری و رمز عبور

مرحله دوم- اتصال سامانه های دانشگاه به صورت فاز به فاز به سامانه احراز هویت متمرکز جهت یکسان سازی شناسه کاربری (نام کاربری و رمز عبور (قبل از مرحله اتصال نهایی سامانه های موجود (به صورت فاز به فاز و همراه با اطلاع رسانی) باید تمام کاربران اعم از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان در سامانه احراز هویت متمرکز شناسه کاربری (کاربری موقت) و تکمیل پروفایل (کاربری دائم) دریافت کنند.

راهنمای کاملی از مراحل ثبت نام در پرتال مرکز فاوا در جهت راهنما راهنمای عمومی راهنمای سامانه احراز هویت متمرکز در آدرس https://ict.khu.ac.ir/content/59494/راهنمای-سامانه-احراز-هویت-متمرکز-دانشگاه قرار داده شده است. (لینک مذکور در صفحه ثبت نام سامانه احراز هویت متمرکز در بالای صفحه قسمت راهنما نیز قرار داده شده است.) لطفاً حتما ابتدا راهنما کامل مطالعه شود تا فرایند ثبت نام با سهولت و بدون مشکل انجام شود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2292

به "آغاز مرحله دوم ثبت نام در سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه خوارزمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز مرحله دوم ثبت نام در سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه خوارزمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید