8 قلعه دیدنی و توریستی سوئیس

به گزارش راوه بلاگ، سابقه طولانی سوئیس از بی طرفی در جنگ های مختلف باعث شده است قلعه های محافظت شده ای در اروپای مرکزی ایجاد گردد. از کاخ های زیبا و چشم نواز تا قلعه های محکم، قلعه های سوئیس جزو جذاب ترین نقاط توریستی در این کشور محسوب می شوند. اینکه به چه نواحی از این کشور سفر می کنید زیاد مهم نیست. همواره فرصت این را خواهید داشت که قلعه های موجود در آن را کاوش کنید و زیبایی آن را تحسین نمایید. بیشتر این قلعه ها در قرون وسطی ساخته شده اند و به شما یاری می کنند نگاه دقیق تری به روزگاران گذشته داشته باشید. این قلعه ها می توانند تصورات شما را به دست گیرند و آن را به یک بازدید و تجربه عالی تبدیل کنند. در این مقاله همراه ما باشید تا با هم بهترین و مهم ترین قلعه های سوئیس را مرور کنیم.

8 قلعه دیدنی و توریستی سوئیس

با ما همراه باشید تا با بهترین تور مسافرتی به ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

  1. قلعه Spiez:

یکی از قدیمی ترین قلعه ها در سوئیس، قلعه Spiez است که در سال 933 ساخته شده است. در این زمان بیشتر نواحی سوئیس توسط ایتالیایی ها اداره می شد. ساخت و سازهایی که برای حفظ و نگهداری ناحیه اصلی صورت گرفته است حدود شش قرن ادامه داشته است و همین امر باعث می شود سبک معماری منحصر به فرد و متنوعی در آن دیده شود. به عنوان مثال کلیسای قلعه باستانی، سبک رمانسک را به خوبی به تصویر می کشد. اتاق های دادگاه در عصر رنسانس ساخته شده است.

  1. قلعه Castello di Montebello:

این قلعه در بالای تپه بلانزونا در بلوک سوئیس تیسینو واقع شده است و یکی از سه قلعه ای است که شهر باستان را محافظت می کرد. این قلعه در قرن چهاردهم ساخته شده و در طول قرن پانزدهم توسعه یافته است. ظاهر فعلی آن در سال 1900 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. این قلعه در حال حاضر میزبان موزه مدنی است که شامل آثار باستانی از مکان تدفین ماقبل تاریخ در این ناحیه می باشد. پیاده روهایی که در این ناحیه وجود دارد به خوبی حفظ شده است و همین به شما اجازه می دهد از منظره پانورامایی آن لذت ببرید.

  1. قلعه Vufflens:

این قلعه همنام روستایی در این منطقه است و در قرن پانزدهم ساخته شده است. این قلعه به خاطر برج مرکزی که در آن واقع شده است مشهور و شناخته شده است. قلعه Vufflens یکی از بهترین نمونه ها از پناهگاه هایی است که در اواخر قرون وسطی ساخته شده است. اگرچه ساختار آجری به همراه برج مربعی ماموت در آن به صورت خصوصی اداره می شود و در اختیار بازدید کنندگان قرار نمی گیرد اما شما می توانید حیاط اطراف را به خوبی کاوش کنید. این قلعه مسافت بسیار اندکی از دریاچه ژنو دارد.

  1. قلعه Rapperswil:

شهر قدیمی راپرزویل(Rapperswil) و قلعه ساخته شده در قرن سیزدهم از سه طرف با دریاچه زوریخ احاطه شده است و در روزگاران قدیم، نقش بسیار مهمی در کنترل راستا عبور و مرور کشتی ها در آب بازی می کرد. در طول سال ها، شکل مثلثی آن از بین رفته است. قلعه دوباره باز سازی گشته و به عنوان موزه ملی لهستانی ها شروع به کار نموده است. گشت و گذار در این موزه می تواند طراحی و معماری داخلی آن را به شما نشان دهد.

  1. قلعه Castelgrande:

این قلعه برای اولین بار در مکانی ساخته شده است که در قرن چهارم بنا نهاده شده است. این قلعه به راحتی بر اساس برج های سیاه و سفیدش قابل شناسایی است و در تپه ای زیبا در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است. علاوه بر پله هایی که در این قلعه وجود دارد، اخیرا آسانسوری نیز در آن نصب شده است. همین امر باعث می شود دسترسی به قلعه و کاوش زیبایی های موجود در آن بسیار ساده باشد. قلعه Castelgrande کل سال باز است و دو رستوران و یک حیاط زیبا دارد. همین امر موجب شده است در فصل های گرم سال بازدیدکنندگان زیادی در آن حضور داشته باشند.

  1. قلعه Tourbillon:

این قلعه در نزدیکی شهر سیون واقع شده است. قدمت خرابه های قلعه Tourbillon به قرن سیزدهم بر می شود. این قلعه زمانی ساخته شد که کلیسای کاتولیک رم تاثیر زیادی بر این ناحیه داشته است. از این قلعه به عنوان اقامت گاهی برای اسقف سیون استفاده می شد. اگرچه این قلعه در سال 1788 توسط آتش تخریب شد اما هنوز هم زیبایی های خاص خود را دارد. بالا رفتن از این قلعه به جرات زیادی احتیاج دارد اما نمایی که به وسیله آن در اختیارتان قرار می گیرد بسیار ارزشمند است.

  1. قلعه Aigle:

ایتالیا در تاکستانی نزدیک ساحل جنوب شرقی دریاچه ژنو قرار گرفته و در قرن دوازدهم ساخته شده است. استحکاماتی همچون دیوار در قرن سیزدهم به آن اضافه شده است. در سال 1970، شهردار Aigle آن را بازسازی کرد و سپس در اختیار عموم قرار داد. موزه ای که در این قلعه واقع شده است فرصت دیدن آثار هنری طراحی شده در قرن شانزدهم و هفدهم را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد.

  1. قلعه Oberhofen:

این قلعه بر روی آب دریاچه Thun در سوئیس قرار گرفته و یکی از قلعه های زیبا در این کشور محسوب می شود. ساخت و ساز در این کاخ زیبا از سال 1200 شروع شده و قرن ها ادامه داشته است. اتاق ها و باغ های قلعه که به خوبی بازسازی شده است به عنوان موزه ای جذاب به کار می رود و آثار زیبایی را در اختیار بازدید کنندگان می گذارد. ویژگی های برجسته شامل تالاری برای سیگار کشیدن و کلیسای متعلق به قرن سیزدهم است.

منبع: مجله سفر
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 208

به "8 قلعه دیدنی و توریستی سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 قلعه دیدنی و توریستی سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید