109 واحد صنعتی و تولیدی لرستان گازدار می گردد

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: از ابتدال امسال تا به امروز 249 واحد صنعتی و تولیدی را گاز دار کردیم و در دهه فجر امسال نیز 109 مورد را گازدار می کنیم.

109 واحد صنعتی و تولیدی لرستان گازدار می گردد

کرم گودرزی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تشکر از همکاران خود در اداره گاز لرستان، اظهار کرد: علارغم محدودیت های کرونایی که داشتیم به همت مشاورین، همکاران و پیمانکاران کار ما متوقف نشد و امسال خبرهای خوبی برای مردم داریم.

وی اضافه کرد: ما در شش ماهه اول سال توانستیم 102 روستا را تا هفته دولت گازدار کنیم، و الان آمادگی گازرسانی و افتتاح شبکه گاز 83 روستا در سطح استان را داریم.

گودرزی ادامه داد: از ابتدال امسال تا به امروز 249 واحد صنعتی و تولیدی را گاز دار کردیم و در دهه فجر امسال نیز 109 صنعت را گازدار می کنیم که بعضی صنایع کلیدی بودند، ما تأسیسات انتقال نفت شهید سیفی آسال که از سال 1347 تا به امروز در سرویس بوده تا الان نفت سفید مصرف می نموده، ما امسال این تأسیسات را در مدار قرار دادیم.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: امسال سعی کردیم هر طور شده کاری کنیم که هم استانی هایی که علمک دارند مشکل برای دریافت کنتور نداشته باشند اما ما مشکلاتی داریم که انتظار می رود در برطرف آن ها به ما یاری گردد.

وی با اشاره به این که روستاهای ما یا طرح هادی دارند یا ندارند که ما بر آن اساس مجوز می گیریم، مطرح نمود: ما براساس طرح هادی نصب علمک را انجام می دهیم دگر انتظار نداریم که خارج از طرح هادی برداشت غیرمجاز از گاز گردد چون علاوه بر افزایش مصرف عواقب جبران ناپذیر برای مشترک دارد و ممکن است یاعث ایجاد حادثه ای گردد.

گودرزی اضافه کرد:این مسئله که جاهایی از ما بخواهند که ما به آن ها علمک و کنتور بدهیم یا جزو طرح هادی باشند یا از بافت قدیمی روستا باشند، بحث برداشت غیرمجاز از گاز است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: بحث دیگر ما معارضین محلی است، شرکت ملی گاز ایران هم قانون را رعایت می نماید هم مسئولیت های اجتماعی خود را رعایت می نماید، مردمی که در کنار تأسیسات گاز زندگی می نمایند همسایگان و ذی نفعان و ولی نعمتان ما هستند، با ما همکاری نمایند ممکن است از زمین کشاورزی یک نفر نیز رد شویم اما مطمئن باشید براساس آنالیز های کارشناسی حتماً جبران می کنیم و مردم به ما یاری نمایند طرح های توسعه ای استان را پیش ببریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2014

به "109 واحد صنعتی و تولیدی لرستان گازدار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "109 واحد صنعتی و تولیدی لرستان گازدار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید