گواردیولا: بازی مقابل فولام آسان نبود اما بازیکنانم فوق العاده بودند

به گزارش راوه بلاگ، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی عملکرد شاگردانش مقابل فولام را تحسین کرد.

گواردیولا: بازی مقابل فولام آسان نبود اما بازیکنانم فوق العاده بودند

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست وهشتم لیگ برتر انگلیس در خانه فولام به فزونی 3 بر صفر رسید و یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت ها نزدیک شد، پس از این ملاقات درباره به ثمر رسیدن اولین گل لیگ فزونی مهاجم آرژانتینی اش پس از ماه ژانویه 2020 گفت: گلزنی سرخیو آگوئرو در این بازی مهم بود. برای او گلزنی همه چیز است و این موضوع در خصوص گابریل ژسوس هم صدق می نماید. آگوئرو پس از مدت ها 90 دقیقه کامل بازی کرد و گل او خیلی مهم بود.

وی همچنین در ارزیابی بازی گفت: فولام حریفی سرسخت و خیلی فیزیکی است. بازی مقابل این تیم برای بازیکنان ما آسان نبود اما ما شکیبا و در خط دفاعی فوق العاده مستحکم بودیم. در کنار اینها به فولام ضربات آغاز مجدد ندادیم. تمامی 11 بازیکن ترکیب اصلی ما به همراه ذخیره هایی (فرناندینیو اریک گارسیا) که راهی میدان شدند، فوق العاده بودند.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی که شاگردانش بیست وسومین برد خود را در 24 بازی اخیر کسب کرد، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: این بردی مهم و فوق العاده بود. در کل بازی خیلی خوبی در یک استادیوم (کریون کاتیج) بود. فولام با فرم ایده آل پا به این بازی گذاشت، آنها در آنفیلد مقابل لیورپول به پیروزی رسیده بودند و خیلی گل نخورده بودند. فولام در این ملاقات هم موقعیت هایی روی دروازه ما خلق کرد، اما ما بازی را خیلی خوب کنترل کردیم. ما هشت بازی دیگر در لیگ برتر در پیش دایم اما حالا روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز می کنیم.

منچسترسیتی سه شنبه شب در حالی در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بوروسیا مونشن گلادباخ می رود که در بازی رفت با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2109

به "گواردیولا: بازی مقابل فولام آسان نبود اما بازیکنانم فوق العاده بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: بازی مقابل فولام آسان نبود اما بازیکنانم فوق العاده بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید