کلاهبرداری بدل بازیگر ستایش

به گزارش راوه بلاگ، سریالِ کلاهبرداری با نامِ چهره ها ادامه دارد؛ این بار شخصی خودش را رستمِ سریال ستایش معرفی می نماید.

کلاهبرداری بدل بازیگر ستایش

به گزارش تسنیم، یک شیاد با شکل و شمایلِ بازیگر سریال ستایش خودش را رستم معرفی می نماید. او تا به امروز چندین نفر را تحت این عنوان، فریب داده و اقدام به کلاهبرداری میلیونی از آن ها نموده است.

این فرد که از لحاظ چهره و قد و قامت شباهت زیادی به امید علیمردانی بازیگر سریال ستایش داشته، به بهانه های مختلف کلاهبرداری های متعددی انجام داده است.

امید علیمردانی بازیگر و تهیه نماینده که با شنیدن این خبر بسیار متعجب شده بود، گفت: واقعاً عنوان مرا جعل کردند و رفته اند کلاهبرداری! نمی دانم چه بگویم! چطوری مرا جعل نموده اند؟ من که دیگر تعیین هستم و همه مرا دیده اند.

اما ماجرا از چه قرار است؟ با علیمردانی مصاحبه کردیم و او این چنین تعریف کرد: در تبریز یک نفر 19 میلیون نقره را گرفته و به صاحبِ مغازه گفته من رستمِ سریال ستایش هستم. صاحب آن مغازه مرا در اینستاگرام پیدا کرد و خواست با من صحبت کند.

شماره را گرفتم وقتی با او صحبت کردم با نکته عجیبی روبرو شدم. او به من گفت یک نفر خودش را جای شما گذاشته و 19 میلیون نقره از من گرفته است.

یکی دیگر با من تماس گرفت و به من گفت شخصی آمده و گوشی از من بگیرد. من پرسیدم شما خودت هستید. من اصلاً تبریز نیامدم.

این بازیگر سینما و تلویزیون، مشغول ساختِ تله فیلم بازی اجباری است و رسماً اعلام می نماید که چنین درخواست هایی با نام و نامِ من جعلی است و افرادی که با این کلاهبردار و جاعلان هویت روبرو شدند به مراجع ذیربط اعلام نمایند.

چندی پیش خبری را تلویزیون رسماً اعلام نمود که فردی با جعل هویت یکی از خبرنگاران صداوسیما اقدام به ارسال پیامک به بعضی بازیگران نموده بود دستگیر شد. به نظر می رسد سریالِ کلاهبرداری با نام و شکل و شمایل چهره ها ادامه دارد و احتیاج است مراجع ذیربط ورودِ جدّی به این حوزه داشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 آذر 1401 بروزرسانی: 21 آذر 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2978

به "کلاهبرداری بدل بازیگر ستایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری بدل بازیگر ستایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید